Prikaže se koda napake P0717 in prižge se kontrolna lučka motorja - kaj to pomeni?
Sistem OBD/EOBD je zaznal, da s senzorja vhodne hitrosti menjalnika ni nobenega signala. Ta DTC P0717 označuje težavo s senzorjem hitrosti turbine ali njegovim tokokrogom, zaradi česar krmilna enota menjalnika ne prejema nobenih informacij o vhodni gredi.
Kaj lahko povzroči to kodo napake?
- Okvarjen vhodni senzor hitrosti (senzor hitrosti turbine)
- Poškodovane ali korodirane kabelske povezave s senzorjem
- Ohlapne ali okvarjene vtične povezave na senzorju
- prekinjena kabelska napeljava med senzorjem in krmilno enoto menjalnika
- Pokvarjena krmilna enota menjalnika (TCM)
- Mehanska poškodba kolesa senzorja ali nosilca senzorja
- umazanija ali kovinski drobci na senzorju
- Napačna ozemljitvena povezava v tokokrogu senzorja
Kateri simptomi se pojavijo vzporedno s kodo napake P0717?
- Težave pri prestavljanju: Neenakomerno ali težko prestavljanje
- Program za vožnjo v sili: Menjalnik preklopi v varnostni način
- Slabe vozne lastnosti: Prevoznik: zakasnjeno pospeševanje in neenakomerna vožnja
- Težave pri zagonu: Težave pri zagonu iz mirovanja
- Povečana poraba goriva: Neučinkovito krmiljenje menjalnika
- Pregrevanje: Med dolgotrajno vožnjo se lahko menjalnik pregreje
Kako odpraviti težavo kode napake P0717?
- Popravilo zahteva sistematično diagnozo sistema senzorjev menjalnika.
- Zamenjava okvarjenega senzorja vhodne hitrosti po preverjanju električnih vrednosti in meritvah upornosti.
- popravilo ali zamenjava poškodovanih kabelskih povezav med senzorjem in krmilno enoto menjalnika, vključno z izolacijo in tesnjenjem
- Čiščenje in ponovna priključitev vseh vtičnih povezav s kontaktnim razpršilom ter preverjanje tesnosti prileganja
- zamenjava krmilne enote menjalnika po izključitvi vseh drugih sestavnih delov in preverjanju združljivosti
- odstranitev kovinskih drobcev in umazanije z območja senzorja s strokovnim čiščenjem menjalnika
- popravilo ozemljitvenih povezav s čiščenjem kontaktnih točk in zamenjavo korodiranih ozemljitvenih kablov
Pogosta vprašanja - Pogosta vprašanja o DTC P0717
Ali lahko nadaljujem z vožnjo s kodo napake P0717?
Kratke vožnje so možne, vendar menjalnik deluje v programu za vožnjo v sili. Daljše vožnje lahko privedejo do poškodb menjalnika, saj optimalno krmiljenje prestavljanja ne deluje.
Koliko stane popravilo kode napake P0717?
Stroški se razlikujejo glede na vzrok: zamenjava senzorja 150-300 EUR, popravilo kabla 100-200 EUR, krmilna enota menjalnika 800-1500 EUR. Natančna diagnoza stane približno 80-120 EUR.
Kako prepoznam okvarjen vhodni senzor hitrosti s kodo P0717?
Značilni znaki so trhlo prestavljanje, menjalnik "išče" prestave, zakasnjeno prestavljanje in stalno prižgana kontrolna lučka motorja.
Ali lahko kodo napake P0717 popravim sam?
Senzor je mogoče zamenjati, če imate nekaj ročnih spretnosti, vendar je potrebno posebno orodje. Popravila kablov in zamenjavo TCM mora opraviti specializirana servisna delavnica.
Kako dolgo traja popravilo kode napake P0717?
Odvisno od vzroka: zamenjava senzorja 1-2 uri, popravilo kabla 2-4 ure, krmilna enota menjalnika 3-5 ur, vključno s programiranjem in učenjem.
Ali se koda napake EOBD P0717 pogosteje pojavlja pri določenih načinih vožnje?
Pogosta vožnja z ustavljanjem in speljevanjem, agresivna vožnja in zanemarjene menjave olja v menjalniku lahko povzročijo hitrejšo obrabo senzorjev in s tem kodo P0717.