Pomen napake P0087
Sistem voda vbrizga goriva je opremljen s senzorjem, ki spremlja tlak goriva in ustrezno spreminja hitrost črpalke. Napaka P0087 se sproži, ko elektronska krmilna enota zazna nizek tlak goriva v senzorju tlaka goriva.
Vzroki napake P0087
- Najpogostejši vzrok je zamašen filter za gorivo;
- Okvarjena ali šibka pretočna črpalka za gorivo;
- Omejen cev za gorivo;
- Nepravilen odčitek senzorja tlaka goriva;
- Okvarjen senzor tlaka goriva;
- Oviran vod goriva črpalke goriva zaradi različnih težav, kot so nečistoče, nekakovostno gorivo ali filter za gorivo.
Simptomi, ki nakazujejo na napako P0087
Na armaturni plošči se prižge kontrolna lučka za motor. Vozilo lahko deluje slabo, motor izgublja na moči, kar je še posebej opazno med pospeševanjem. Pride lahko tudi do napačnega vžiganja motorja. Delovanje motorja se poslabša zaradi nezadostne količine goriva, kar vodi do nepravilnega vžiga zaradi grobega delovanja, delovanja z revno mešanico ali visokih vrtljajev na minuto. Motor se lahko zatika. Zaradi slabega senzorja se lahko zmanjša tudi izkoristek goriva, saj vozilo porabi več goriva, kot je potrebno.
Možnosti za odpravo napake P0087
Najprej z ročnim merilnikom tlaka goriva preverite, da vam ne primanjkuje goriva. Če zmanjka goriva, v ceveh ne bo dovolj goriva, da bi se ustvaril potreben tlak, zaradi česar se sproži napaka P0087. Preverite puščanja goriva. Očitna puščanja goriva, pri katerih lahko vidite kapljanje ali zavohate surovo gorivo, ne bodo omogočila ustreznega povečanja tlaka, kar bo povzročilo stanje nizkega tlaka. Popravite morebitna puščanja. Preverite, da na ceveh za gorivo ni blokad, ki bi ovirale pretok goriva in onemogočilo dvig tlaka. Preverite, ali je filter za gorivo onesnažen, zlasti pri vozilih z veliko prevoženimi kilometri, saj lahko to prav tako ovira pretok goriva. Po potrebi ga zamenjajte. Preverite, ali je rezervoar za gorivo poškodovan. Zunanje poškodbe rezervoarja za gorivo lahko vplivajo na propeler za gorivo v rezervoarju, zaradi česar nizkotlačna črpalka za gorivo slabo dovaja gorivo. Poleg zgoraj omenjenih opravil morda ne boste mogli opraviti nobene nadaljnje diagnoze, saj visokotlačni sistem goriva zahteva nekatera posebna dodatna orodja in postopke za odpravo težave.
Pogosto zastavljena vprašanja:
Kaj pomeni napaka P0087?
Napaka P0087 pomeni prenizek tlak v gorivnem vodu/sistemu.
Kaj povzroči napako P0087?
Najpogostejši vzrok je zamašen filter za gorivo, nedelujoča črpalka za gorivo, zamašen vod vbrizga goriva ali nepravilen odčitek senzorja tlaka goriva.
Kako izbrisati/odpraviti napako P0087?
Najpogostejša rešitev teh kod napak je zamenjava filtra za gorivo. Drugi hitri popravki vključujejo zamenjavo okvarjenega senzorja tlaka goriva, odstranitev in zamenjava črpalke za gorivo in zamenjavo izkrivljenih cevi za gorivo.
Ali lahko napaka P0087 izgine sama od sebe?
Nekatere diagnostične kode, po navadi tiste, ki nakazujejo na manjšo okvaro, izginejo same od sebe, ko je vzrok napake odpravljen. Kode napake, ki so posledica večje okvare, bodo ostale prisotne, dokler niso izbrisane ročno z optičnim bralnikom OBD2. Lahko bo potrebno prevoziti določeno število ciklov (od 10 do 20) in kilometrov, da bo koda napake po odpravljeni težavi izbrisana. Cikel vozila pomeni, da vozilo zaženete in vozite, dokler se ne segreje, nato pa ga ugasnete. Nekatere kode pa je nemogoče izbrisati in ostanejo. To je odvisno tudi od vozila samega.
Ali lahko vozim s kodo P0087?
Ne. Koda napake P0087 lahko povzroči velike težave pri vožnji, če težave niso pravočasno odpravljene. Vaše vozilo lahko postane nezanesljivo in v najslabšem primeru popolnoma neuporabno. Obstaja možnost, da se motor med vožnjo ustavi, zaradi česar je voznik izpostavljen različnim nevarnostim in nesrečam. Obrnite se na usposobljenega avtomehanika, ki bo odpravil težavo.
Koliko stane odprava napake P0087?
Cena popravila je odvisna od vzroka težave, kje in kako je popravilo opravljeno, in od samega dela, ki ga je potrebno zamenjati. Nastanejo lahko cena filtra za gorivo (nekaj deset EUR), senzorja tlaka goriva (nad 50 EUR), črpalke za gorivo (lahko tudi nekaj sto EUR) ali poškodovanih cevi le-te.