Napaka P0299 pomeni, da ima turbinski polnilnik oz. mehansko gnani prisilni polnilnik pretirano nizko izhodno moč. Turbinski polnilniki jemljejo plin neposredno iz izpušne cevi in ga pod visokim tlakom potiskajo nazaj v zgorevalno komoro. S tem se poveča količina kisika v reakciji in mešanici se dodajo vsi gorljivi plini iz izpušnih plinov. To poveča zmogljivost motorja in konjsko moč. Če je moč nizka, to pomeni, da turbinski polnilnik ne potiska dovolj izpušnih plinov nazaj v sesalni sistem.Ko elektronska krmilna enota zazna nizek tlak, sproži kodo P0299.
Vzroki napake P0299Prižge se kontrolna lučka za motor. Nekatera vozila lahko preidejo v način zasilnega delovanja. Motor deluje z zmanjšano močjo. Slišati je mehanski hrup zaradi nedelujočega turbinskega polnilnika/mehansko gnanega prisilnega polnilnika).
Možnosti za odpravo kode napake P0299Priključite orodje za skeniranje in preverite morebitne druge kode napak OBD2. Kode nato izbrišite in izvedite testno vožnjo. Nato opravite vizualni pregled sistema turbopolnilnika, sesalnega sistema, sistema recirkulacije izpušnih plinov in vseh drugih povezanih sistemov. Nato z orodjem za skeniranje preverite, ali so odčitki polnilnega tlaka ustrezni. Pregledati je potrebno tudi vse mehanske sisteme, sam turbopolnilnik, tlak olja in sesalni sistem za puščanja. Odvisno od okvare, bo morda potrebno zamenjati turbopolnilnik, popraviti sesalni sistem, zamenjati recirkulacijo izpušnega plina ali zamenjati senzor polnilnega tlaka.
Napaka P0299 pomeni stanje prenizkega tlaka v turbopolnilniku/mehansko gnanem prisilnem polnilniku "A".
Okvara turbopolnilnika, nizek tlak olja, okvara recirkulacije izpušnih plinov, puščanje dovodnega zraka, okvara senzorja polnilnega tlaka.
Skenirajte vozilo, da vidite, katere kode napak so prisotne. Izbrišite jih in če se zopet pojavijo, so na voljo naslednje možnosti, odvisno od tega, kaj je vzrok okvare: zamenjava turbinskega polnilnika ali mehansko gnanega prisilnega polnilnika, pregled in popravilo sesalnega sistema (v primeru razpok, zrahljanih/odklopljenih cevi in zamašitev), zamenjava recirkulacije izpušnega plina, zamenjava senzorja polnilnega tlaka, popravilo nizkega tlaka motornega olja, v kolikor so odčitki tlaka neustrezni.
Nekatere kode, po navadi tiste, ki nakazujejo na manjšo okvaro, izginejo same od sebe, ko je vzrok napake odpravljen. Kode napake, ki so posledica večje okvare, bodo ostale prisotne, dokler niso izbrisane ročno z optičnim bralnikom OBD2. Lahko bo potrebno prevoziti določeno število ciklov (od 10 do 20) in kilometrov, da bo koda napake po odpravljeni težavi izbrisana. Cikel vozila pomeni, da vozilo zaženete in vozite, dokler se ne segreje, nato pa ga ugasnete. Nekatere kode pa je nemogoče izbrisati in ostanejo. To je odvisno tudi od vozila samega.
Ne. Prisotnost diagnostične kode P0299 lahko kaže na precej resne mehanske okvare. Če je prisoten mehanski hrup ali težave, ki vplivajo na vožnjo, je treba vozilo čim prej popraviti. Če enota turbinskega polnilnika odpove in je vozilo vozno, lahko to povzroči drage poškodbe motorja.
Cena popravila je odvisna od vzroka težave, kje in kako je popravilo opravljeno, in od samega dela, ki ga je potrebno zamenjati. Nastanejo lahko stroški zamenjave turbopolnilnika, ki lahko stane tudi več sto EUR, popravilo sesalnega sistema, zamenjave recirkulacije izpušnega plina ali senzorja polnilnega tlaka (nekaj deset EUR).
Postavljajte vprašanja ali pa delite svoje izkušnje s popravili na avtomobilskem forumu. Naročite se na posodobitve, da ne boste zamudili novih vodnikov.
Za prenos aplikacije:
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.