Postavljajte vprašanja ali pa delite svoje izkušnje s popravili na avtomobilskem forumu. Naročite se na posodobitve, da ne boste zamudili novih vodnikov.
Za prenos aplikacije:
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.
Kako prepoznati okvare v sistemu vzmetenja avtomobila in vilicah?
Okvara že enega elementa negativno vpliva na krmiljenje vozila: avtomobil vleče na eno stran in karoserija se ziba pri zavijanju in zaviranju. Trkanje se sliši iz vzmetenja in pnevmatike se obrabijo neenakomerno in abnormalno hitro. Koles ni mogoče poravnati. Pregled lahko pokaže prosto gibanje delov, razpoke v zaščitah proti prahu ali pokrovih.
Kako lahko sam popravim moj sistem vzmetenja in vilice sam?
Krogelne zglobe, jarmove droge krmiljenja in glave jarmovega droga, CV spoje, vilice, blažilnike, ležaje pesta kolesa, nosilce in puše stabilizatorja, nosilce menjalnika in motorja lahko zamenjate sami. Za to, dvignite avtomobil, odstranite kolo in po potrebi pesto. Očistite sedež za namestitev. Pri zategovanju pritrdilnih elementov pozorno upoštevajte predpisan navor. Po končanem delu boste morali v delavnici poravnati kolesa.
Kaj se zgodi, če ne popravim sistema vzmetenja in vilic v mojem avtomobilu?
Zanemarjanje okvare vzmetenja in vilic lahko vodi v napačnem delovanju sistemov krmiljenja in zaviranja ter menjalnika. Poleg tega bo to poslabšalo stabilnost avtomobila med vožnjo po grobih cestah in pri zavijanju ter vodilo v neenakomerno obrabo tekalne plasti pnevmatike. Če vozite avtomobil s poškodovanimi pnevmatikami, obstaja tudi tveganje, da se sprostijo kolesa.