Postavljajte vprašanja ali pa delite svoje izkušnje s popravili na avtomobilskem forumu. Naročite se na posodobitve, da ne boste zamudili novih vodnikov.
Za prenos aplikacije:
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.
BMW avtomobili imajo odličen ugled: so udobni, močni in znani po dobri vodljivosti in zmogljivosti. Vzdrževanje avtomobila in tudi modeli znamke sami so dokaj dragi. Vendar so nekatere stvari, ki jih lahko naredite sami, da prihranite pri popravilu. Pripravili smo podatke o občutljivih točkah teh avtomobilov ter tudi DIY vodiče za BMW popravilo in vzdrževanje.
Motor
Okvare napajalnih enot in njihovih podpornih sistemov se lahko razlikujejo pri različnih modelih. Najbolj pogoste težave hladilnega sistema so puščanje v hladilniku in okvara termostata. To zlasti velja za BMW serije 5 (E39) in X5 (E53). Uhajanje hladilnega sredstva kaže na okvaro avtomobilskega dela. Nove komponente lahko namestite, ne da bi obiskali servisno delavnico. Prenesite brezplačne AUTODOC Club vodiče za DIY BMW popravilo in vzdrževanje zdaj in zamenjajte dele sami. Preglejte tudi veje cevi sistema in nosilce hladilnika: morda tudi ti potrebujejo zamenjavo.
Motorji nameščeni na modelih te znamke so zelo občutljivi na kakovostno in pravočasno menjavo potrošnega materiala in komponent. Enostavno boste lahko zamenjali olje in oljni filter na vašem avtomobilu doma s pomočjo naših slikovnih PDF vodičev za BMW popravilo.
Uporaba goriva slabe kakovosti lahko povzroči hitro obrabo katalizatorja. Znake njegovega slabšega delovanja so izguba moči in zmogljivosti, težave pri zagonu motorja. Pomembno je pravočasno reagirati in odstraniti težavo: keramični prah poškodovanega dela lahko vodi v uničenje sten valja. Zamenjavo katalizatorja je potrebno zaupati strokovnjaki v avtomobilski delavnici.
Podvozje
Okvare tega sistema se razlikujejo od modela do modela. Na primer za sistem vzmetenja BMW serije 3 (E46) sta značilni hitri okvari vzmeti zadnje osi in krogličnih zglobov sprednje osi. Hitra obraba puš je značilna za zadnje vzmetenje kombilimuzine serije 1 (E87): nove komponente je potrebno namestiti po 80.000-120.000 prevoženih km, medtem ko blažilniki sprednjega vzmetenja lahko potrebujejo pozornost po 25.000 prevoženih km. Nekateri modeli, kot je BMW serije 5 (F10) so podvrženi hitri obrabi in uničenju pesta kolesa pri agresivni vožnji. To še posebej velja za manj zmogljive različice. Vse zgoraj omenjene okvare lahko odpravite s pomočjo naših vodičev s koraki za BMW popravilo.
Svetlobni sistem
Avtomobili te znamke imajo lahko težave z videzom ali delovanjem zunanjih svetlobnih enot. Na primer leče za razpršeno svetlobo žarometov serije 5 (F10) ali X5 (E70) lahko razpokajo. To je lahko posledica kakovosti plastike. V tem primeru bo zadostovala le zamenjava komponent. To lahko naredite sami s pomočjo video vodičev. Prosimo, upoštevajte, da je potrebno po zamenjavi nastaviti žaromete.