Zavorni kolut zamenjajte sami

Sami zamenjajte Zavorni kolut - navodila in video vodiči

Uporabni vodniki in nasveti za zamenjavo Zavorni kolut
Znamka
Model
Kategorija avtomobilskih delov

Zamenjava Zavorni kolut: vodniki s koraki

Tukaj najdeš koristne vodnike in nasvete za zamenjavo delov iz kategorije Zavorni kolut pri priljubljenih modelih avtomobilov. Upoštevanje strokovnih priporočil naših strokovnjakov ti bo pomagalo samostojno zamenjati del iz kategorije Zavorni kolut. Izberi svoj avto v izbirniku in prenesi brezplačne priročnike in videe.
zamenjavo Zavorni kolut: video vadnice

Najbolj ogledani video vodiči za avtomobilska popravila

  • Menjava zadaj in spredaj Zavorni kolut naredi sam - video na spletu
    Vodič: Kako zamenjati zadnji zavorni diski, zadnje zavorne ploščice na VW PASSAT CC 1
  • Vgradnja Zavorni kolut sami video navodila na VW PASSAT
    Kako zamenjati sprednji zavorni diski in sprednje zavorne ploščice na VW PASSAT B5+ [Vodič]
  • Kako in kdaj zamenjati spredaj in zadaj Zavorni kolut VW GOLF IV (1J1): video navodila
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski, zadnje zavorne ploščice na VOLKSWAGEN GOLF 4 [Vodič]
  • Odstraniti spredaj in zadaj Zavorni kolut spletna navodila
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na PEUGEOT 307 [VODIČ]
  • Nasveti za zamenjavo Zavorni kolut RENAULT
    Kako zamenjati sprednji zavorni diski, sprednje zavorne ploščice RENAULT MEGANE 2 Vodič | Autodoc
  • Oglejte si kako rešiti težavo z spredaj in zadaj Zavorni kolut VW: video vodič
    Kako zamenjati sprednji zavorni diski VW GOLF 5 Vodič | Autodoc
  • Menjava zadaj in spredaj Zavorni kolut naredi sam - video na spletu
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na RENAULT LAGUNA 3 VODIČ | AUTODOC
  • Vgradnja Zavorni kolut sami video navodila na PEUGEOT 307
    Kako zamenjati sprednji zavorni diski in sprednje zavorne ploščice na PEUGEOT 307 [VODIČ]
  • Kako in kdaj zamenjati spredaj in zadaj Zavorni kolut RENAULT MEGANE II Saloon (LM0/1_): video navodila
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski na RENAULT MEGANE 2 (LM) [VODIČ AUTODOC]
  • Odstraniti spredaj in zadaj Zavorni kolut spletna navodila
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski na CITROËN C5 [VODIČ]
  • Nasveti za zamenjavo Zavorni kolut ALFA ROMEO
    Hoe een achter remschijven van achter remblokken vervangen op een ALFA ROMEO 147 [HANDLEIDING]
  • Oglejte si kako rešiti težavo z spredaj in zadaj Zavorni kolut RENAULT: video vodič
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zavorne ploščice na RENAULT GRAND SCENIC 2 VODIČ | AUTODOC
  • Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na VW PASSAT B6 [VODIČ]
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na VW PASSAT B6 [VODIČ]
  • Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na VW PASSAT B5+ [Vodič]
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zadnje zavorne ploščice na VW PASSAT B5+ [Vodič]
  • Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zavorne čeljusti na MERCEDES-BENZ E-CLASS W124 [Vodič]
    Kako zamenjati zadnji zavorni diski in zavorne čeljusti na MERCEDES-BENZ E-CLASS W124 [Vodič]
  • Kako zamenjati sprednji zavorni diski na FIAT PUNTO 2 (188) [VODIČ AUTODOC]
    Kako zamenjati sprednji zavorni diski na FIAT PUNTO 2 (188) [VODIČ AUTODOC]
zamenjavo Zavorni kolut: video vadnice

Najboljši PDF-vodniki z navodili za popravilo avtomobila

Zavorni kolut : Pravilno odstranjevanje
Splošna priporočila AUTODOC za zmanjšanje onesnaževanja
Menjava Zavorni kolut spredaj in zadaj - vodnik za najboljšo prakso

Video navodila za zamenjavo Zavorni kolut - AUTODOC CLUB seznam predvajanja

  • Sami zamenjajte Zavorni kolut - brezplačni izobraževalni video
    Play all playlists
    Vodič za zamenjavo zavorni diski | Video vodič po korakih
Zavorni kolut priročnik za odpravljanje težav naredi sam
Nasveti za vzdrževanje avtomobila
  • Zavorni kolut zamenjava in še veliko več - brezplačni video nasveti
    Kako obnoviti volan | AUTODOC nasveti
  • Zavorni kolut triki za menjavo
    8 slabih voznih navad | AUTODOC
  • Triki za vzdrževanje Zavorni kolut
    Kako preprečiti zamegljenost avtomobilskih oken | AUTODOC nasveti
  • Nasveti za servisiranje Zavorni kolut
    Kako zamenjati kisikov senzor | AUTODOC nasveti
Namesti AUTODOC CLUB aplikacijo!
Upravitelj vaših osebnih stroškov avtomobila, nasveti za vzdrževanje, opomniki o prihodnjih terminih in servisnih intervalih, DIY navodila za popravilo - vse to na vašem telefonu.
Navodila za Zavorni kolut zamenjavo - skeniraj QR kodo
Skeniraj

Za prenos aplikacije:

  • - skenirajte QR kodo
  • - prenesite iz App Store
  • - prenesite iz Google Play
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.

Pogosta vprašanja o menjavi zavornih kolutov

Kdaj je potrebno zamenjati zavorne kolute?

Servisna doba sprednjih zavornih kolutov je v povprečju 50.000-70.000 km in 70.000-100.000 km za zadnje. Vendar jih je včasih potrebno zamenjati prej. Nove kolute je potrebno namestiti, če se obrabijo na minimalno debelino, ki jo navaja servisni priročnik vozila. Priporočljivo jo je izmeriti s kljunastim merilom na vsakih 10.000 km. prav tako razpoke, okruški, neenakomerna obraba in deformiranje kažejo, da je potrebno zamenjati komponente.

Postopek za pregled obrabe zavornega koluta:

  1. Dvignite ustrezno os vozila.
  2. Odstranite kolo.
  3. Izmerite debelino koluta s kljunastim merilom. Za najbolj točne rezultate je najbolje izvesti meritve na 12-15 točkaj okoli koluta na razdalji 12-15 mm od roba. Morali bi dobiti dokaj enake odčitke.
  4. Primerjajte rezultate z minimalno dovoljeno debelino, ki je navedena v priročniku vašega vozila.
  5. Preglejte površino koluta vizualno. Globoki utori, neenakomerna obraba, razpoke in huda korozija kažejo, da komponenta potrebuje menjavo.

Obstajajo tudi posredni znaki, ki vam povedo, da je potrebno vaše zavorne kolute preveriti ali zamenjati. Na primer, če občutite zibanje, brušenje, ropotanje ali vibracije med zaviranjem, lahko to kaže, da so deli deformirani. V tem primeru boste morda opravili tudi dodatne meritve, na primer s pomočjo indikatorja s kazalcem. Pred nadaljevanjem z meritvami, temeljito očistite pesto kolesa in kolut. Namestite napravo na stojalo in postavite njeno vreteno pravokotno na površino koluta, približno 5 mm stran od roba. Konica vretena se mora dotikati površine. Nato zavrtite pesto kolesa. Indikator s kazalcem ne sme pokazati odklona nad 0,06 mm.

Slabo ali neenakomerno zaviranje ter vibriranje zavornega pedala pogosto nakazujejo neenakomerno obrabo torne površine kolutov.

Moram zamenjati kolute in ploščice skupaj?

Pri menjavi zavornih kolutov je priporočljivo obenem namestiti nove ploščice. Stare bodo imele razvit vzorec obrabe, ki ustreza starim kolutom. Zato ponovna uporaba teh ploščic povzroči tveganje za prezgodnjo obrabo kolutov in zmanjšano zavorno zmogljivost. Kako dolgo traja postopek, je odvisno od zasnove vozila in vaših mehaničnih sposobnosti. V povprečju namestitev novih zavornih kolutov traja od 15 minut do 3 ur.

Lahko zamenjam le en zavorni kolut?

Ne, ne morete. Zavorne kolute je potrebno zamenjati v parih na os. V nasprotnem primeru zaradi manjše debeline starega dela in s tem različnih dolžin zamaha bata, zavorni mehanizmi ne delujejo simultano, kar vodi v nestabilnost vozila pri zaviranju.

Je vožnja z obrabljenimi zavornimi koluti nevarna?

Da, to je dokaj nevarno, zato je potrebno obrabljene kolute nemudoma zamenjati. Zavorni kolut, kije pretanek, ne more učinkovito razpršiti toplote, zato lahko razpoka ali poči pri pregrevanju. Posledično se kolo zatakne in avtomobil zdrsne. Neenakomerna obraba in globoki žlebovi zmanjšajo stično površino s ploščico, kar vodi v zmanjšano zmogljivost zaviranja. Deformacija bo povzročila stransko obrabo, kar vodi v neenakomerno obrabo delovne površine dela in povečano pot zavornega pedala (“gobaste zavore”). Kar se tiče korozije, se lahko koluti še vedno uporabljajo, če je ta neznatna, vendar je potrebno očistiti njegovo površino s pritiskom na zavorni pedal vse do konca med vožnjo. Vendar, če zavorna zmogljivost upade znatno zaradi korozije ali napačnega delovanja zavornih mehanizmov, je potrebno komponente zamenjati takoj, ko je to mogoče.