Napaka P0403 označuje, da je elektronska krmilna enota vozila (ECU) zaznala nepravilno delovanje vezja za recirkulacijo izpušnih plinov (EGR). ECU je zaznal kratek stik ali odprto vezje v elektromagnetu za nadzor vakuuma recirkulacije izpušnih plinov ali ožičenju elektromagneta.
Vzroki napake P0403Običajno ni opaziti simptomov, razen prižiga kontrolne lučke za motor. Če pa je elektromagnet za nadzor recirkulacije izpušnih plinov odprt zaradi nečistoč itd., lahko pri pospeševanju pride do napačnega vžiga, grobega prostega teka ali popolne ugasnitve motorja. Elektronska krmilna enota izklopi sistem za recirkulacijo izpušnih plinov motorja (EGR sistem).
Možnosti za odpravo napake P0403S skenerjem OBD2 skenirajte vse kode napak in jih izbrišite. Opravite testno vožnjo, da vidite, ali se bodo zopet pojavile. Če se napaka P0403 zopet pojavi, vizualno preverite ožičenje in priključke do elektromagneta za nadzor recirkulacije izpušnih plinov skupaj s temperaturnim senzorjem recirkulacije izpušnih plinov. Odklopite in preverite elektromagnet za nadzor vakuuma ventila za recirkulacijo izpušnih plinov – bodite pozorni na kratek stik ali odprto vezje. Preverite priključek elektromagneta za korozijo. Popravite oz. zamenjajte komponento, na kateri ste odkrili napako.
Napaka P0403 pomeni okvaro vezja recirkulacije izpušnih plinov.
Najpogostejši vzrok je okvarjen elektromagnet za recirkulacijo izpušnih plinov. Ostali možni vzroki so še slaba električna povezava elektromagneta za recirkulacijo izpušnih plinov, ohlapni ali korodirani zatiči, kratek stik na elektromagnetu za recirkulacijo izpušnih plinov, odpoved ventila za recirkulacijo izpušnih plinov, vdor vode v elektromagnet, puščanje vakuumske cevi za recirkulacijo izpušnih plinov itd.
S skenerjem OBD2 skenirajte vse kode napak in jih izbrišite. Opravite testno vožnjo, da vidite, ali se bodo zopet pojavile. Če to ne odpravi težave, je rešitev lahko sledeča: Zamenjava elektromagneta za recirkulacijo izpušnih plinov na katerem je kratki stik ali odprto vezje, zamenjava korodiranega priključka na elektromagnetu, popravilo kratkega stika na ožičenju na elektromagnetu za recirkulacijo izpušnih plinov.
Ne. Nekatere diagnostične kode, po navadi tiste, ki nakazujejo na manjšo okvaro, izginejo same od sebe, ko je vzrok napake odpravljen. Kode napake, ki so posledica večje okvare, bodo ostale prisotne, dokler niso izbrisane ročno z optičnim bralnikom OBD2. Lahko bo potrebno prevoziti določeno število ciklov (od 10 do 20) in kilometrov, da bo koda napake po odpravljeni težavi izbrisana. Cikel vozila pomeni, da vozilo zaženete in vozite, dokler se ne segreje, nato pa ga ugasnete. Nekatere kode pa je nemogoče izbrisati in ostanejo. To je odvisno tudi od vozila samega.
Ne. ECU bo ob sprožitvi te kode onemogočil sistem za recirkulacijo izpušnih plinov in ga onesposobil. Prižgana kontrolna lučka motorja bo povzročila, da vozilo ne bo uspešno opravilo testiranja emisij.
Cena popravila je odvisna od vzroka napake P0403, kje in kako je popravilo opravljeno, in od samega dela, ki ga je potrebno zamenjati. Nastanejo lahko stroški z zamenjavo elektromagneta za recirkulacijo izpušnih plinov, s popravilom njegove napeljave, z nakup ventila EGR (za recirkulacijo izpušnih plinov) (lahko stane tudi več kot 100 EUR) itd.
Koda napake P0403 – Okvara vezja recirkulacije izpušnih plinov se lahko pojavi pri katerem koli avtomobilu, vendar je najpogosteje prisotna pri naslednjih avtomobilih:
Če se na tvojem avtomobilu pojavi koda P0403, se prepričaj, da je diagnostika izvedena pravilno in da je napaka še vedno relevantna. Preveri simptome, povezane s težavo, in preuči možnosti za njeno odpravo.
Postavljajte vprašanja ali pa delite svoje izkušnje s popravili na avtomobilskem forumu. Naročite se na posodobitve, da ne boste zamudili novih vodnikov.
Za prenos aplikacije:
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.