Napaka P0174 pomeni, da je krmilna enota motorja (ECU) zaznala stanje revno mešanice zraka in goriva v drugem nizu cilindrov motorja. Do tega pride, če je v razmerju preveč zraka in premalo goriva. ECU je zasnovan tako, da lahko to stanje prilagodi nazaj v normalno, vendar le v majhnih ali povprečnih količinah. Če je za povrnitev razmerja zraka in goriva v normalno stanje potrebna večja kompenzacija, kot jo zmore ECU, se sproži diagnostična koda P0174.
Vzroki napake P0174Prižge se kontrolna lučka za motor. Opaziti je grob prosti tek, zmanjšano pospeševanje, zatikanje motorja im zmanjšano moč ter večjo porabo goriva.
Možnosti za odpravo napake P0174Najprej skenirajte vozilo in preverite, ali obstajajo še kakšne druge kode napake. Če ja, jih morate najprej odpraviti. Izbrišite kode napak in preverite, ali se bodo zopet pojavile. Če se, bo potrebno izvesti test pritiska goriva. Preverite tudi tesnost sesalnega sistema in vakuumskih vodov. Preglejte pokrov ventilov, če so cevi obrabljene ali puščajo, ter ventil PCV. Z orodjem za skeniranje ali multimetrom testirajte senzor masnega pretoka zraka in zadevni kisikov senzor. Za odpravo napake bo morda potrebno eno izmed sledečega: Zamenjava črpalke za gorivo, filtra za gorivo, regulatorja tlaka goriva, injektorjev goriva, kisikovega senzorja ali senzorja masnega pretoka zraka. Morda bo potrebno odpraviti vakuumsko puščanje.
Napaka P0174 pomeni prerevno mešanico zraka in goriva (niz cilindrov 2).
Vakuumska puščanja ali puščanja izpušnega sistema za avto, zamašen filter za gorivo ali injektorji goriva, poškodovan senzor masnega pretoka zraka ali kisikov senzor, šibko črpalko za gorivo itd.
Ni potrebno takoj zamenjati kisikovega senzorja. V mnogih primerih je dovolj že samo čiščenje senzorja masnega pretoka zraka. Preglejte vse vakuumske cevi in cevi PCV ter jih po potrebi zamenjajte. Preverite, ali je filter goriva za motor umazan in ali je tlak goriva ustrezen. Zamenjajte oz. popravite okvarjen element.
Nekatere diagnostične kode, po navadi tiste, ki nakazujejo na manjšo okvaro, izginejo same od sebe, ko je vzrok napake odpravljen. Kode napake, ki so posledica večje okvare, bodo ostale prisotne, dokler niso izbrisane ročno z optičnim bralnikom OBD2. Lahko bo potrebno prevoziti določeno število ciklov (od 10 do 20) in kilometrov, da bo koda napake po odpravljeni težavi izbrisana. Cikel vozila pomeni, da vozilo zaženete in vozite, dokler se ne segreje, nato pa ga ugasnete. Nekatere kode pa je nemogoče izbrisati in ostanejo. To je odvisno tudi od vozila samega.
Ja, a ne dolgo. Daljša vožnja s to kodo pa lahko povzroči pregrevanje motorja in notranje poškodbe motorja. Če je vzrok puščanje v sistemu za dovod zraka lahko v motor vstopijo delci, ki so lahko škodljivi.
Cena popravila je odvisna od vzroka težave, kje in kako je popravilo opravljeno, in od samega dela, ki ga je potrebno zamenjati. Lahko nastanejo stroški za odpravo vakuumskega puščanja, zamenjave senzorja masnega pretoka zraka (200–300 EUR) in kisikovega senzorja (100 EUR in več), nakupa bencinske vodne črpalke (20 EUR ali več) ali pa popravila izpuha.
Postavljajte vprašanja ali pa delite svoje izkušnje s popravili na avtomobilskem forumu. Naročite se na posodobitve, da ne boste zamudili novih vodnikov.
Za prenos aplikacije:
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.