Category: Slovar

Kaj je TCS? Definicija, funkcije in prednosti

TCS pomeni Traction Control System, ki je nameščen na Audi, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Renault, in Seat avtomobile. Ta sistem je zasnovan za izboljšanje rokovanja in manevriranja vozila, zlasti na …
[Nadaljuj z branjem ......]

S-matic: lastnosti, prednosti & slabosti

S-matic je funkcija ročnega prestavljanja za avtomatske menjalnike nameščena na Honda avtomobilih. Predstavljena je bila leta 1999, ko je bila predstavljen druga generacija Honda Odyssey. S-matic omogoča vozniku ročni …
[Nadaljuj z branjem ......]

Motorji D-4D: značilnosti delovanja

D-4D je serija dizelskih turbo polnjenih motorjev s Common Rail sistemom direktnega vbrizgavanja. Nameščeni so na Toyota in Lexus avtomobile. Motorji so bili najprej predstavljeni na Toyoti Avensis leta …
[Nadaljuj z branjem ......]

Kaj je TFSI? Značilnosti delovanja motorja

TFSI (Turbo stratificirano vbrizgavanje goriva) je ime znamke, ki pripada Volkswagen skupini. Uporablja se za označevanje motorjev s turbo polnilnikom s sistemom za direktno vbrizgavanje goriva nameščenim na Audi …
[Nadaljuj z branjem ......]

Kaj je VSA? Funkcije in kako delujejo

VSA (vehicle stability assist) je elektronski sistem za nadzor stabilnosti nameščen na vozilih Honda in Acura. Najprej se je pojavil v poznih 1990-ih. Sistem temelji na ABS. Nadzira stabilnost …
[Nadaljuj z branjem ......]

TACshift: lastnosti, prednosti & slabosti

TACshift (Touch Activated Control) je način ročnega prestavljanja za avtomatske menjalnike, ki je bil predstavljen na Pontiac Grand Prix G-Force konceptnem avtomobilu leta 2002. Pojavil se je tudi na …
[Nadaljuj z branjem ......]

Kaj je DSC? Definicija, funkcije in prednosti

DSC (Sistem dinamične stabilnosti) je sistem, ki je bil nameščen na BMW, Jaguar, Ford, Mazda, Land Rover in MINI avtomobile. Osnovan je na protiblokirnemu zavornemu sistemu in izboljša stabilnost …
[Nadaljuj z branjem ......]

Kaj je Comfortronic? Značilnosti & Tehnični parametri menjalnika

Comfortronic je avtomatski menjalnik s funkcijo ročnega prestavljanja nameščen na Lancia avtomobilih. Comfortronic način delovanja Comfortronic menjalnik temelji na klasičnem avtomatskem menjalniku s hidravličnim pretvornikom navora, planetarnim kompletom zobnikov …
[Nadaljuj z branjem ......]

Active Select: lastnosti, prednosti & slabosti

Active Select je sistem ročnega prestavljanja v avtomatskih menjalnikih za Opel, Holden in Vauxhall vozila. Predstavljen je bil v začetku 2000. Ročni način izboljša dinamične lastnosti vozila. Na primer, …
[Nadaljuj z branjem ......]

2-Tronic – menjalniki za Peugeot avtomobile

2-Tronic je 5-stopenjski avtomatski menjalnik nameščen na nekaterih Peugeot avtomobilih od leta 2005. Ima ročni način nadzora in se lahko prilagodi posameznikovemu načinu vožnje. Način delovanja 2-Tronic menjalnik temelji …
[Nadaljuj z branjem ......]

Lambda sonda: simptomi, funkcije, diagnoza

Zaradi vse bolj zaostrenih ukrepov glede dovoljenih škodljivih emisij, ki jih v ozračje spuščajo bencinski in dizelski motorji, so še kako pomembne tehnologije v vozilu, ki skrbijo za njihov …
[Nadaljuj z branjem ......]

Kaj je Adblue: delo, stroški, uporaba

Dizelski motorji so zaradi vse večje težnje po čim manjših izpustih emisij CO₂ že nekaj časa na slabem glasu, zato proizvajalci dizelskih avtomobilov iščejo tehnološke rešitve za njihovo zmanjšanje. …
[Nadaljuj z branjem ......]

Sequential Sportshift: lastnosti, prednosti & slabosti

Sequential Sportshift je funkcija ročnega prestavljanja na avtomatskem menjalniku nameščenem na Acura, Ford in Honda avtomobilih. Predstavljena je bila sredi 1990. Vozniku omogoča prilagoditev voznih lastnosti vozila, da najbolje …
[Nadaljuj z branjem ......]

Driver Shift Control: lastnosti, prednosti & slabosti

Driver Shift Control (DSC) je funkcija ročnega nadzora v avtomatskem menjalniku Pontiac, Chevrolet, Cadillac in Buick avtomobilih. Omogoča maksimalno gladko vožnjo in pomaga prihraniti gorivo. Za sistem omogoča zaviranje …
[Nadaljuj z branjem ......]