All-Trac je stalni štirikolesni pogon, ki je bil nameščen na nekatere Toyota avtomobile med letoma 1988 in 2000. Razvili so ga v japonskem proizvajalcu avtomobilov Toyota Motor Corporation leta 1986 in so ga najprej imenovali GT-Four. Takrat so ga smatrali za revolucionarnega, ker je imel zaklepni osrednji diferencial. Pred tem se je to le redko videlo na osebnih avtomobilih.
All-Trac zasnova in kako deluje
V prvih različicah sistema je bil odvodni navor menjalnika dovajan do osrednjega diferenciala, ki je bil vključen v sprednji diferencial. Moč je bila nato razporejena enakomerno med osema. Posleično je bilo izboljšano trenje koles na vseh površinah. Obstajala je tudi možnost za ročni zaklep razdelilnega gonila z uporabo “Center Diff. Lock” gumba, ki se je nahajal v kabini. Po pritisku nanj, sta se osi rigidno spojili in pogonske gredi sprednjih in zadnjih diferencialov so se vrstele z enako hitrostjo.
Kasneje je viskozna sklopka nadomestila osrednji diferencial.
Avtomobili opremljeni z All-Trac
Model | Leta proizvodnje | Nivoji opreme, ki so vključeni v sistem | Prostornina motorja (l) | Moč motorja (hp) |
Camry V20 | 1988–1991 | DX, LE | 2 | 82–140 |
Corolla E90 | 1988–1992 | Standard in SR5 | 1.6 | 95–125 |
Previa XR10 | 1990–1999 | DX, LE | 2.4 | 135 |
Celica А60 | 1988–1993 | Standard | 2 | 203–205 |
RAV4 XA10 | 1995–2000 | 2 | 119–129 |