Kaj je All-Trac? Značilnosti in tehnične specifikacije

Kaj je All-Trac? Značilnosti in tehnične specifikacije

All-Trac je stalni štirikolesni pogon, ki je bil nameščen na nekatere Toyota avtomobile med letoma 1988 in 2000. Razvili so ga v japonskem proizvajalcu avtomobilov Toyota Motor Corporation leta 1986 in so ga najprej imenovali GT-Four. Takrat so ga smatrali za revolucionarnega, ker je imel zaklepni osrednji diferencial. Pred tem se je to le redko videlo na osebnih avtomobilih.

All-Trac zasnova in kako deluje

V prvih različicah sistema je bil odvodni navor menjalnika dovajan do osrednjega diferenciala, ki je bil vključen v sprednji diferencial. Moč je bila nato razporejena enakomerno med osema. Posleično je bilo izboljšano trenje koles na vseh površinah. Obstajala je tudi možnost za ročni zaklep razdelilnega gonila z uporabo “Center Diff. Lock” gumba, ki se je nahajal v kabini. Po pritisku nanj, sta se osi rigidno spojili in pogonske gredi sprednjih in zadnjih diferencialov so se vrstele z enako hitrostjo.

Kasneje je viskozna sklopka nadomestila osrednji diferencial.

Avtomobili opremljeni z All-Trac

Model Leta proizvodnje Nivoji opreme, ki so vključeni v sistem  Prostornina motorja (l) Moč motorja (hp)
Camry V20 1988–1991 DX, LE 2 82–140 
Corolla E90 1988–1992 Standard in SR5 1.6 95–125 
Previa XR10 1990–1999 DX, LE 2.4 135
Celica А60 1988–1993 Standard 2 203–205
RAV4 XA10 1995–2000  2 119–129
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.