AFS: definicija, funkcija, načelo delovanja in vzroki napak

AFS: definicija, funkcija, načelo delovanja in vzroki napak

AFS (Sistem aktivnega prednjega krmiljenja) je aktivni nadzorni sistem za krmiljenje, ki je bil nameščen na Cadillac in BMW avtomobilih. Predstavljen je bil leta 2003. Sistem nadzira razmerje krmiljenja upoštevajoč hitrost avtomobila in prilagodi kot prednjih koles, da bi se izognili drsenju. Izboljša rokovanje in manevriranje vozila ter poveča varnost vožnje.

Kako deluje AFS

Planetarni komplet zobnikov z epicikličnim zobnikom je vgrajen v gred volana. Epiciklični zobnik je povezan z električnim motorjem, ki ga nadzira sistem. Spremenljiva hitrost in smer vrtenja epicikličnega zobnika omogoča spremembo razmerja krmiljenja, prilagoditev odziva krmiljenja v skladu s pogoji na cesti.

Sistem analizira skupni kot vrtenja gredi volana, razmerje vrtljajev vozila in njegovo razmerje lateralnega pospeševanja. Na osnovi teh podatkov sistem izračuna zahtevano hitrost in smer vrtenja gredi motorja.

AFS deluje skupaj s sistemom za nadzor stabilnosti. Zadnji v svojem vrstnem redu prilagodi kot zavijanja sprednjih koles, da povrne namenjeno pot avtomobila v primeru prevelikega zavijanja.

Priljubljeni avtomobili opremljeni z AFS

Vzroki za okvaro

  • Okvara senzorja kota volana ali senzorja razmerja vrtljajev.
  • Napačno popravilo krmilnega gonila.
  • Napačna prilagoditev senzorja skupnega kota krmiljenja.
  • Napačna poravnava koles.

Komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *