
CRD motorji so dizelski turbo polnjeni motorji s sistemom direktnega vbrizga goriva nameščeni na Chrysler, Dodge, in Jeep avtomobile. Na voljo so od leta 2000. Te motorje proizvajajo VM Motori, Fiat Powertrain, Volkswagen AG, in Daimler AG. Za njih je značilna visoka zmogljivost in odlične vrednosti navora.
Značilnosti CRD motorjev
Večina CRD motorjev ima litoželezni blok motorja; različice z aluminijevim blokom so redke. Glava valja je vedno izdelana iz aluminija. Mehanizem ventila uporablja verigo ali jermen. Praviloma se za dovod goriva uporablja common rail. ECD motorji, ki so opremljeni z vbrizgalniki enote so izjema. Turbo polnilniki za te motorje običajno izdelujejo v Garret ali IHI.
Priljubljeni CRD motorji
| Koda | Proizvajalec | Prostornina motorja, l | Število in razporeditev valjev | Število ventilov of valves | Maks. moč, hp | Maks. navor, N⋅m | Začetek proizvodnje | Avtomobilski modeli opremljeni s to vrsto motorja |
| ENJ | VM Motori | 2.5 | v vrsti-štirje | 16 | 141 | 340 | 2000 | Chrysler Voyager 4; Jeep Cherokee KJ |
| ENS | VM Motori | 2.8 | v vrsti-štirje | 16 | 160–200 | 360– 460 | 2006 | Jeep Cherokee KK and Wrangler JK; Chrysler Grand Voyager 5; Dodge Nitro |
| ENR | VM Motori | 2.8 | v vrsti-štirje | 16 | 150–163 | 360–400 | 2000 | Chrysler Voyager 4; Jeep Cherokee KJ |
| ECD | Volkswagen AG | 2.0 | v vrsti-štirje | 16 | 140 | 310 | 2006 | Chrysler Sebring 3; Dodge Avenger; Jeep Compass MK |
| EXF | Fiat Powertrain/ VM Motori | 3.0 | V6 | 24 | 190– 250 | 440–570 | 2010 | Chrysler 300C LD; Jeep Grand Cherokee WK2 |
| EDJ | Daimler AG | 2.2 | v vrsti-štirje | 16 | 121– 150 | 300 | 2002 | Chrysler PT Cruiser |
| ECE | Volkswagen AG | 2.0 | v vrsti-štirje | 16 | 140 | 310 | 2006 | Dodge Caliber and Journey; Jeep Patriot MK and Compass MK |
| EXL | Daimler AG | 3.0 | V6 | 24 | 218 | 510 | 2005 | Chrysler 300C LX; Jeep Grand Cherokee WK and Commander XK |
Pogoste okvare CRD motorjev
| Okvare | Motorji |
| Nadzorni ventil tlaka goriva se pogosto okvari. | ENJ; ENS; ENR |
| Vbrizgalniki pogosto postanejo neuporabni. | ENJ; EDJ; ECE; ECD; ENS; ENR |
| Senzor pretoka zraka se prezgodaj umaže. Občajno to povzroči počenje membrane prezračevalnega ventila bloka motorja. | ENJ |
| Termostat ima dokaj kratko življenjsko dobo. | ENJ; EXF |
| Pozicijski senzor ročične gredi se včasih okvari. | EDJ; ENJ |
| Turbo polnilnik ima kratko življenjsko dobo. | ENS; EXL; ECE; ECD; ENR |
| Konektor grelca filtra za gorivo pogosto izgubi elastičnost. | ENS; ENR |
| EGR hitro dobi ogljikove usedline in se zagozdi. | ECD; ECE |
| Cevi turbo polnilnika so nagnjene razpokanju. | EXF |
| Ventil hladilnika motornega olja se okvari, kar vodi v pomanjkanje olja. | EXF |
| Lopatice sesalnega razdelilnika se pogosto zagozdijo. | EXL; EDJ |
| Konektorji za hitro sprostitev sistema za gorivo izgubijo elastičnost, kar vodi v zračne zapore. | EDJ |
| Pogosto pride do uhajanja motornega olja. | EXL |
| Sesalni razdelilnik je nagnjen k razpokanju. | EXL |
- @user_393455023.09.2025 10:55Član
Dober dan a bi mi znal gdo povedat od koga ima ta avto jeep cherokee 2.2 letnik 2016...in če se dosti kvari.... A ima gdo kako izkušnjo...
Lepo vas prosim za pomoč.... Hvalaaa
@Graziana Venturi23.09.2025 12:38@user_3934550ModeratorJeep Cherokee letnik 2016 prejema na splošno pozitivne ocene za svoj slog in udobje, vendar nekateri lastniki poročajo o težavah z menjalnikom, vključno s trdim prestavljanjem in morebitnimi okvarami, ki zahtevajo pravočasno vzdrževanje. Za preprečevanje težav je priporočljivo posvetiti posebno pozornost devetstopenjskemu menjalniku in redno menjati olje v menjalniku.
Prednosti
Slog in udobje: Potrošniki hvalijo zasnovo in udobje vozila.
Zanesljivost z ustreznim vzdrževanjem: Z ustreznim in pravočasnim vzdrževanjem lahko vozilo zdrži dolgo časa, doseže 320.000 kilometrov.







Komentarji - 2