XDi: SsangYong dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

XDi: SsangYong dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

XDi je serija turbo polnjenih dizel motorjev opremljenih s Common Rail sistemom vbrizgavanja goriva. Ti motorji so nameščeni na SsangYong avtomobile. Prvič so jih predstavili leta 2004. Imajo 4 ali 5 valjev razporejenih v vrsti. Večinoma so licenčne kopije motorjev Mercedes-Benz, vendar so nekateri lastni razvoj podjetja SsangYong.

Priljubljeni XDi motorji

Koda Prostornina motorja, l Število valjev  Število ventilov  Maks. moč, hp Maks. navor, Nm Začetek proizvodnje Modeli opremljeni s to vrsto motorja
D27DT  2.7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I in II.
D20DT 2.0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I in II; Actyon Sports I and II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III.
D20DTR 2.0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I in II; Stavic.

Pogoste okvare XDi motorjev

Okvare Motorji
Visokotlačna črpalka postane neuporabna zaradi občutljivosti na kakovost goriva.D27DT.
Vbrizgalniki goriva se hitro zamašijo.D27DT.  
EGR ventil dobi ogljikove usedline zelo hitro.D27DT.

Nadzorni ventili tlaka pospeška in kroženja izpušnih plinov se prezgodaj okvarijo.
D20DT.
Hidravlični napenjalec zobatega jermena se pogosto okvari.D20DT.
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.