XDi je serija turbo polnjenih dizel motorjev opremljenih s Common Rail sistemom vbrizgavanja goriva. Ti motorji so nameščeni na SsangYong avtomobile. Prvič so jih predstavili leta 2004. Imajo 4 ali 5 valjev razporejenih v vrsti. Večinoma so licenčne kopije motorjev Mercedes-Benz, vendar so nekateri lastni razvoj podjetja SsangYong.
Priljubljeni XDi motorji
Koda | Prostornina motorja, l | Število valjev | Število ventilov | Maks. moč, hp | Maks. navor, N⋅m | Začetek proizvodnje | Modeli opremljeni s to vrsto motorja |
D27DT | 2.7 | 5 | 20 | 161–176 | 340–357 | 2004 | Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I in II. |
D20DT | 2.0 | 4 | 16 | 141–142 | 310–360 | 2006 | Actyon I in II; Actyon Sports I and II; Kyron. |
D22DTR | 2.2 | 4 | 16 | 178 | 400 | 2015 | Rodius II; Korando III. |
D20DTF | 2.0 | 4 | 16 | 149–175 | 360 | 2010 | Actyon II; Korando III. |
D20DTR | 2.0 | 4 | 16 | 148–155 | 360 | 2012 | Korando Turismo; Rexton I in II; Stavic. |
Pogoste okvare XDi motorjev
Okvare | Motorji |
Visokotlačna črpalka postane neuporabna zaradi občutljivosti na kakovost goriva. | D27DT. |
Vbrizgalniki goriva se hitro zamašijo. | D27DT. |
EGR ventil dobi ogljikove usedline zelo hitro. | D27DT. |
Nadzorni ventili tlaka pospeška in kroženja izpušnih plinov se prezgodaj okvarijo. | D20DT. |
Hidravlični napenjalec zobatega jermena se pogosto okvari. | D20DT. |
Komentar