DSTC: definicija, funkcija, načelo delovanja in vzroki napak

DSTC: definicija, funkcija, načelo delovanja in vzroki napak

DSTC, kar pomeni Dynamic Stability & Traction Control, je sistem nameščen na Volvo avtomobile. Prvič se je pojavil na Volvo S80 limuzini, predstavljeni leta 1998. Ta sistem igra glavno vlogo pri varnosti vozila; izboljša rokovanje in manevriranje ter pomaga pri izogibanju drsenju in zdrsu koles.

Kako deluje DSTC

Vzdrževanja stabilnosti se doseže s primerjavo voznikove želene smeri z dejansko smerjo avtomobila. Za določitev pravilne poti procesor uporabi podatke o kotu volana, tlaku v zavornem sistemu in položaju stikala zavorne luči. Za oceno dejanske smeri vožnje se upoštevajo drugi parametri: hitrost koles, hitrost nihanja in centrifugalna sila.

Po potrebi sistem aktivira zavore, da pride avtomobil nazaj na želeno pot. Z enakim namenom lahko zmanjša navor motorja s spremembo količine vbrizganega goriva.

Sistem je vedno vključen in se ga ne da izklopiti. Vendar lahko voznik aktivira način Sport, kjer mu sistem dovoli, da na primer uporabi “nadzorovano drsenje”.

Priljubljeni Volvo modeli opremljeni z DSTC

  • V60 I, II;
  • S80 I, II; 
  • V70 II, III;
  • S60 I, II;
  • V90 Cross Country.

Vzroki za DSTC okvare

  • Senzor kota volana se pogosto okvari.
  • Senzorji hitrosti koles se umažejo.
  • Žice se lahko poškodujejo.
[Total: 0   Average: 0/5]

Komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *