VCDi je serija turbo polnjenih dizel motorjev s Common Rail sistemom vbrizgavanja goriva. Nameščeni so bili na Chevrolet avtomobile od leta 2006. Najprej jih je proizvajalo podjetje VM Motori. Od leta 2010 so te motorje proizvajali v General Motors.
Značilnosti VCDi motorjev
Motorji imajo 4 valje in 16 ventilov. Blok motorja je izdelan iz litega železa in glava valja iz aluminija. Mehanizem ventilov uporablja jermen ali verigo. Vse različice so opremljene s turbo polnilnikom s spremenljivo geometrijo, kar izboljša zmogljivost.
Tehnične specifikacija VCDi motorjev
Koda motorja | Prostornina, L | Maks. moč, hp | Maxks. navor, N·m | Začetek proizvodnje | Modeli opremljeni s to vrsto motorja |
Z20S (Z20DMH, LLW) | 2.0 | 150 | 320 | 2006 | Captiva C100; Cruze J300; Epica V250. |
Z20S1 (Z20DM, LMN) | 2.0 | 121‒127 | 280‒300 | 2006 | Captiva C100; Lacetti J200. |
Z20D1 (LNP) | 2.0 | 163 | 350–360 | 2010 | Cruze J300; Orlando J309; Malibu. |
Z22D1 (LNQ) | 2.2 | 163–184 | 350–400 | 2010 | Captiva C140. |
Pogoste okvare VCDi motorjev
Okvare | Motorji |
Elementi sistema za gorivo so zelo občutljivi na kakovost goriva. | Z20S (Z20DMH, LLW); Z20D1 (LNP); Z20S1 (Z20DM, LMN). |
Zobati jermen ventila ima kratko življenjsko dobo. | Z20S (Z20DMH, LLW); Z20S1 (Z20DM, LMN). |
Zobata veriga ventila se hitro raztegne. | Z22D1 (LNQ); Z20D1 (LNP). |
Turbo polnilnik se pogosto ovari. | Z20D1 (LNP). |
Dizel filter delcev se lahko hitro zamaši. | Z20D1 (LNP). |
Komentar