Motorji DI-D: značilnosti delovanja

Motorji DI-D: značilnosti delovanja

DI-D motorji so turbo polnjeni motorji opremljeni s sistemom direktnega vbrizga goriva. Nameščeni so na Mitsubishi avtomobile. Najprej so jih predstavili na tretji generaciji Mitsubishi Pajero SUV-ih leta 1999. Danes so ti motorji široko razširjeni.

Značilnosti DI-D motorjev

DI-D motorji imajo štiri ventile v razporeditvi v vrsti. Imajo litoželezni ali aluminijev blok motorja. Glava ventila je vedno iz aluminija. Glede na različico se uporablja veriga ali jermen za mehanizem ventila. Razdelilna črpalka se je uporabljala za vbrizg goriva na motorjih proizvedenih na začetku 2000-ih. Kasneje jo je zamenjal bolj učinkovit in varčen z gorivom Common Rail sistem.

Priljubljeni DI-D motorji

Koda motorja Prostornina motorja, l Število ventilov Maks. moč, hp Maks. navor, N⋅m Začetek proizvodnje Mitsubishi modeli opremlejni s to vrsto motorja
4D56 2.5 8 114 247 2004 L200 IV; Pajero Sport II
16 136 320
16 178 350–400
4М41 3.2 16 165 351 1999 Pajero II, III, IV; L200 IV
16 175–200 382–441
4N13 1.8 16 150 300 2010 Lancer VIII; ASX
4N14 2.2 16 150–177 360–380 2010 ASX; Outlander II and III; Delica D5
4N15 2.4 16 154–181 380–430 2015 Pajero Sport II; L200 V
F9Q 1.9 8 80–120 180–270 2000 Carisma DA2A, DAO; Space Star DG_A
8 110–130 260–300 2005
8 130 300 2008

Pogoste okvare DI-D motorjev

Okvare Motorji
Tesnila in tesnilke motorja pogosto izgubijo tesnost.4D56.
Vbrizgovalniki goriva se hitro okvarijo, zlasti ob uporabi goriva slabe kakovosti.4D56; 4N15; 4N14.
Jermenica ročične gredi ima kratko življenjsko dobo.4D56. 
Jermen ravnotežne gredi se hitro okvari.4D56. 
Glava valja pogosto razpoka pri dokaj nizki kilometrini.4D56. 
Bati se poškodujejo zaradi prekomerne visoke temperature.4М41. 
Visokotlačna črpalka za gorivo ima kratko življenjsko dobo.4М41. 
Jermenica ročične gredi je nagnjena k prezgodnji obrabi.4М41.
EGR ventili hitro nalagajo ogljikove usedline.4М41; 4N15; 4N14.
Lopatice sesalnega razdelilnika se zagozdijo zaradi oblikovanja ogljikovih usedlin.4N14; 4N15.
Ležaji ročične gredi se lahko vrtijo pri dokaj nizki kilometrini zaradi obrabe oljne črpalke in zmanjšanega tlaka v mazalnem sistemu.F9Q. 
Nizkotlačna črpalka za gorivo se okvari dokaj pogosto.F9Q. 
Zamašitev ventila za nadzor tlaka goriva vodi v okvare motorja.F9Q.
[Total: 0   Average: 0/5]

Komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *