TD4, TDV6, TDV8: Land Rover dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

TD4, TDV6, TDV8: Land Rover dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

TD4, TDV6, TDV8 je linija dizelskih motorjev nameščena na vozilih Land Rover. Predstavljajo jo turbo polnjeni motorji. Večinoma so opremljeni s sistemom za direkten vbrizg Common Rail. vendar obstajajo različice z drugačnimi sistemi za dovod goriva: z direktnim vbrizgom in razdelilno visokotlačno črpalko brez common rail ali z vbrizgavanjem v mešalni komori. Ti motorji so bili pogost razvoj drugih avtomobilskih proizvajalcev, kot so PSA Peugeot, Citroën, Ford Motor Company in BMW. Veliko različic ima twin-turbo, kar zagotavlja maksimalno učinkovitost in zmogljivost motorjev ter zagotavlja odlične torne značilnosti.

Priljubljeni TD4, TDV6 in TDV8 motorji

Model motorja Indeks motorja Prostornina, l Število in postavitev valjev Število ventilov Moč, hp Maksimalen navor, Nm Uporabno na modelih
TD4 204D3 (M47TUD20) 2.0 4, v vrsti 16 116‒150 280‒330 Land Rover Freelander
224DT(DW12BTED4) 2.2 4, v vrsti 16 122–200 360‒450 Land Rover Discovery Sport; Land Rover Freelander; Range Rover Evoque
ZSD-424 2.4 4, v vrsti 16 122 360 Land Rover Defender
TDV6 306DT, 30DDTX 3.0 V6 24 211‒306 520‒700 Range Rover Sport; Land Rover Discovery; Range Rover
276DT 2.7 V6 24 190 440 Land Rover Discovery; Range Rover
TDV8 448DT 4.4 V8 32 313‒339 700‒740 Range Rover
368DT 3.6 V8 32 271‒272 630‒640 Land Rover Range Rover; Range Rover Sport

Pogoste okvare TD4, TDV6 and TDV8 motorjev

OkvareMotorji
Nezanesljive vrtljive lopute. Zaradi slabe pritrditve se lahko zlomijo in povzročijo poškodbo batov in turbine.204D3
Jermenica ročične gredi se dokaj hitro okvari.204D3
Postopek demontaže vbrizgalnikov je zapleten in težaven. V večini primerov jih je potrebno izvrtati.224DT, DW12BTED4
Črpalka, ki dovaja gorivo v tirnice se hitreje okvari zaradi nečistoč v dizel gorivu. Ostanki obrabe zamašijo vbrizgovalnike.ZSD-424,  306DT, 30DDTX, 276DT
Trkajoči zvok izpod pokrova motorja po 200.000 km je posledica poškodbe konic povezovalnih drogov.ZSD-424
Motor zamuja ali se ne zažene zaradi slabe zasnove pozicijskega senzorja ročične gredi.306DT, 30DDTX
Prezgodnja obraba ležaja ročične gredi zaradi nepopolne zasnove.306DT, 30DDTX, 276DT
Turbopolnilnik se okvari zaradi okvare pogonskega mehanizma.276DT
Plastični elementi sesalnega razdelilnika razpokajo, prav tako zračne cevi.448DT
Razpokan termostat povzroči pregrevanje motorja.368DT
Uhajanje olja iz turbo polnilnika povzroči pomanjkanje olja v motorju.368DT
[Total: 0   Average: 0/5]