TDCi: Ford dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

TDCi: Ford dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

TDCi so turbo polnjeni dizel motorji s Common Rail sistemom vbrizgavanja goriva nameščeni na Ford avtomobile. Predstavili so jih leta 2000. Nekateri od teh motorjev so izdelani v hiši s strani podjetja Ford Motor, medtem ko druge proizvaja skupina PSA (sedaj Stellantis).

Značilnosti TDCi motorjev

Vsi TDCi motorji imajo 4 valje in 8 ali 16 valjev. Odvisno od različice je blok motorja izdelan iz aluminija ali litega železa. Glava valja je lahko tudi iz aluminija ali litega železa. Motor je opremljen s turbo polnilnikom, pogosto takšnim s spremenljivo geometrijo. Praviloma mehanizem ventilov uporablja jermen. Vendar obstajajo različice z verigo ali kombinacijo verige in jermena.

Priljubljeni TDCi motorji

Ime različiceKoda Prostornina, LŠtevilo ventilov Maks. moč, hpMaks. navor, NmZačetek proizvodnje Ford modeli opremljeni s to vrsto motorja 
Duratorq DLD-414F6JA1.48681602002Fusion; Fiesta Mk5. 
Duratorq DLD-415UGJC1.58751852012B-Max; Fiesta Mk5.
DLD-416GPDA, GPDC1.616902152005Focus Mk1; C-Max. 
DLD-416G8DA; G8DB1.6161092402003Focus C-Max; Focus Mk2.
Duratorq DLD-418HCPA1.88902272002Focus C-Max; Transit Connect Mk1.
DLD-418FFDA1.881002402002Focus Mk1.
DLD-418KKDA; KKDB1.881152802004C-Max; Focus Mk1.
DLD-418QYWA1.881253202006Galaxy Mk2; S-MAX Mk1.
Duratorq DWQXWA2.0161403202006S-MAX Mk1; Galaxy Mk2.
Duratorq DWTXDA2.0161633402010Kuga Mk1.
Duratorq DWQ4BA2.2161754002008Mondeo Mk4.
Duratorq DWKNWA2.2162004202010Galaxy Mk2; C-Max.
TDCi DuratorqFMBA2.0161303302002Mondeo Mk3.
TDCi DuratorqQJBB2.2161553602004Mondeo Mk3.
TDCi DuratorqJXFA2.4161153102006Transit Mk6.

Pogoste okvare TDCi motorjev

Okvare Motorji
Vbrizgalniki goriva se dokaj hitro okvarijo.F6JA; FFDA; JXFA; KKDA; KKDB; FMBA; TXDA; KNWA; Q4BA; QJBB; TXDA; HCPA.
Visoko tveganje za toplotno poškodbo batov motorja zaradi prevelike količine goriva v vbrizgalnikih.FFDA; KKDA; KKDB; HCPA.
Obraba sestava valj-bat povzroči povečano porabo motornega olja.F6JA.
Turbo polnilnik se hitro obrabi.GPDA; GPDC; F6JA.
Sprednji nosilec motorja ima kratko življenjsko dobo.F6JA.
EGR ventil hitro nabira ogljikove usedline.TXDA; KNWA; Q4BA; UGJC.
Dizel filter delcev se zamaši po dokaj nizki kilometrini.UGJC; Q4BA; KNWA; TXDA.
Elementi sistema za gorivo se hitro obrabijo.G8DA; UGJC; G8DB.
Odmične gredi se prehitro obrabijo in njihova zobata veriga se raztegne.GPDA; GPDC; G8DA; QXWA; G8DB. 
Podložke pod vbrizgalniki goriva redno pregorijo.GPDA; G8DA; G8DB; GPDC.
Na motorju se hitro nalagajo nasedline ogljika.GPDA; G8DA; G8DB; GPDC.
Hidravlični nosilci začnejo sčasoma puščati.GPDA; GPDC; G8DB; G8DA.
Jermenica blažilnika ročične gredi in pozicijski senzor ročične gredi se prehitro okvarita.HCPA; KKDA; QYWA; FFDA.
Elementi sistema za gorivo so nagnjeni k zračnim zaporam.QYWA.
Okvara se hitro pojavi pri hidravličnih dvigovalcih, kar vodi v trkajoč zvok.QXWA; TXDA.
Vibracije povzročijo okvaro električnega ožičenja in okvare elektronske nadzorne enote.QXWA; TXDA.
Nečistoče goriva povzročijo poškodbo gredi črpalke za gorivo.JXFA; FMBA.
Majhen konec povezovalnega droga se uniči.FMBA; JXFA; QJBB.

Komentar

Your email address will not be published. Required fields are marked *