Pripravite ustrezna orodja in nove zavorne ploščice
AUTODOC priporoča:
Bodite pozorni, da zavorne ploščice zamenjate v kompletu na osiPostopek zamenjave sprednjih in zadnjih zavornih ploščic je skoraj enak
2.
Zadnja zavorna sedla so lahko opremljena z mehanizmom parkirne zavore
3.
Če ga mehansko poganja kabel, le tega pred zamenjavo zavornih ploščic odklopite
4.
Če je električno aktiviran, nastavite sistem na servisni način
5.
Ko zamenjate zavorne ploščice, je treba bate zavornega sedla potisniti nazaj v ohišje sedla
6.
Če so zadnja zavorna sedla opremljena z mehanizmom parkirne zavore, je treba med potiskanjem nazaj obrniti tudi njihove bate. Uporabite posebno orodje z nastavki
7.
Najpogostejša zasnova je plavajoči tip sedla
8.
Pred zamenjavo zavornih ploščic ga je potrebno odstraniti
Pozor!
Upoštevajte, da obstajajo zavorna sedla z dvema ali več bati
9.
Senzor obrabe zavornih ploščic nakazuje, kdaj je treba zamenjati zavorne ploščice
10.
Ko so zavorne ploščice obrabljene, se kontakt senzorja obrabe zapre in pošlje ustrezen signal v računalnik v vozilu
11.
Senzorji obrabe zavornih ploščic so za enkratno uporabo in jih je treba zamenjati skupaj z zavornimi ploščicami
12.
Če je senzor mehanski, se začne dotikati zavornega koluta, ko je zavorna ploščica obrabljena
13.
To povzroča poseben hrup
14.
Za dostop do zavornih ploščic dvignite avto in odstranite kolesa
15.
Pri uporabi dvigalke potrebujete tudi podstavke za avto
16.
Očistite zavorno sedlo in njegove pritrdilne elemente
AUTODOC priporoča:
Uporabljajte zaščitna očala, rokavice in respirator
17.
Med izvajanjem zamenjave redno preverjajte nivo zavorne tekočine v rezervoarju
18.
Odvijte in odstranite pritrdilne elemente zavornega sedla
19.
Če je sedlo težko odstraniti, ga s primernim orodjem razmaknite ali odstranite z vzvodom
20.
Zavorno sedlo obesite na vzmetenje ali karoserijo
21.
Zavornega sedla ne obešajte na zavorno cev, da je ne poškodujete
22.
Odstranite zavorne čeljusti
Prosimo, upoštevajte:
Zavorne ploščice je mogoče dodatno pritrditi v batu sedla
23.
Preglejte zavorne ploščice po odstranitvi
24.
Če so njihove torne obloge enakomerno obrabljene, to pomeni, da vse komponente sistema delujejo pravilno
25.
Če je zunanja zavorna ploščica bolj obrabljena kot notranja, se med premikanjem zatakne v pritrdilnih sponkah v nosilcu
26.
Če je notranja zavorna ploščica bolj obrabljena kot zunanja, preverite stanje vodilnih čepov zavornega sedla
27.
Z uporabo kompleta za popravilo zamenjajte okvarjene elemente zavornega sedla
28.
Ali zamenjajte celotno zavorno sedlo
29.
Odstranite pritrdilne sponke, če so na voljo, in jih po potrebi zamenjajte
30.
Očistite pritrdilna mesta
31.
Preverite protiprašne manšete vodilnih čepov in se prepričajte, da se vodilni čepi prosto premikajo
32.
Preglejte protiprašne manšete batov zavornega sedla ter zavorne cevi in njenih pritrdilnih elementov
33.
Preverite zavorne kolute in jih po potrebi zamenjajte
Prosimo, upoštevajte:
Komplet morda ne vključuje pritrdilnih sponk. V tem primeru jih morate kupiti ločeno
34.
Očistite pritrdilna mesta zavornih ploščic na nosilcu zavornega sedla. Očistite vse komponente zavornega sedla. Za čiščenje gumijastih elementov uporabite najlonsko krtačo
Sistem deluje na naslednji način:
Ko je zavorni pedal pritisnjen, se bat zavornega sedla premakne ven in deluje na zavorne ploščiceZaradi tega zavorne ploščice pritiskajo na kolutZaradi tega vozilo zavira
35.
Ko se zavorne ploščice obrabijo, se bat zavornega sedla vedno bolj premika navzven
36.
Pred namestitvijo novih zavornih ploščic ga je treba naviti nazaj v njegov prvotni položaj. Uporabite posebno orodje za ponastavitev bata zavornega sedla
Pomembno!
Če so vaša zadnja zavorna sedla opremljena z vgrajeno parkirno zavoro, boste morda morali bate med navijanjem nazaj zavrteti
37.
Ko je zavorni bat zavornega sedla navit nazaj, se del zavorne tekočine vrne v rezervoar
Pozor!
Tekočina se lahko prelije
38.
Priključite posebno napravo na vijak za odzračevanje zavor in sprostite vijak za odzračevanje
39.
Tekočina bo skozi cev stekla v posebno posodo
40.
Zategnite vijak za odzračevanje in se prepričajte, da je neprepusten
41.
Rezervoar zavorne tekočine napolnite z novo zavorno tekočino ustrezne vrste
42.
Oglejte si zasnovo novih zavornih ploščic
43.
Preberite navodila proizvajalca
44.
Površine, na katerih se zavorne ploščice dotikajo sedla in nosilca, obdelajte s pasto proti škripanju
45.
Ne nanesite preveč paste proti škripanju, da ne bo zašla na torno površino
46.
Zavorne ploščice se morajo v pritrdilnih sponkah prosto premikati
47.
Namestie zavorne ploščice
48.
Namestite zavorno sedlo
49.
Privijte pritrdilne elemente zavorne čeljusti. Prepričajte se, da vodilni čepi niso neporavnani
50.
Zategnite pritrdilne elemente z navorom, ki ga priporoča proizvajalec
51.
Namestite vse dodatne pritrdilne elemente
52.
Površino zavornega koluta, ki bo v stiku s platiščem kolesa, obdelajte z antikorozijskim sredstvom
53.
Očistite površino zavornih kolutov
54.
Zavorni pedal večkrat pritisnite do konca, dokler ne začutite upora
55.
Preverite nivo zavorne tekočine v ekspanzijski posodi in jo po potrebi napolnite
Pozor!
Ko so zavorne ploščice nameščene, se morajo uležati v zavorni kolutV tem času se lahko zasliši cviljenje
Je bil ta priročnik v pomoč?
Prosimo, ocenite ta priročnik na lestvici od 1 do 5. Če imate kakšno vprašanje, nas vprašajte.
Glasovi uporabnikov - 2
Odklenite funkcijo pomočnika za vzdrževanje avtomobila!
Spremljajte stroške, upravljajte zapisnike, načrtujte zamenjave in še več.