TACshift: lastnosti, prednosti & slabosti

TACshift: lastnosti, prednosti & slabosti

TACshift (Touch Activated Control) je način ročnega prestavljanja za avtomatske menjalnike, ki je bil predstavljen na Pontiac Grand Prix G-Force konceptnem avtomobilu leta 2002. Pojavil se je tudi na nekaterih različicah Pontiac Grand Prix proizvodnega modela. Kasneje so ga preimenovali v TAPshift.

Kako deluje

GM 4T65E hidro-avtomatski elektronsko voden menjalnik je bil opremljen s TACshift sistemom. V avtomatskem načinu je lahko voznik izbiral med nekaj nastavitvami menjalnika. V ročnem načinu je lahko prestavljal s pomočjo ročic za prestavljanje, označenih z “+” in “-”.

Tehnične lastnosti menjalnikov s TACshift funkcijo

Koda menjalnikaPostavitev avtomobilaMaks prostornina motorja, LMaks navor, N·mLeta proizvodnjeUporaba na modelih
GM 4T65EPogon na sprednja kolesa, Štirikolesni pogon3.83801995–2008Pontiac Grand Prix

Pogoste okvare

  • Ležaji se sčasoma okvarijo.
  • Bobni sklopke imajo kratko življenjsko dobo.
  • Puše in pogonska veriga se hitro obrabita.
  • Solenoidi se umažejo, če tekočina menjalnika ni zamenjana pravočasno.
Odklenite funkcijo pomočnika za vzdrževanje avtomobila!

Spremljajte stroške, upravljajte zapisnike, načrtujte zamenjave in še več.