S-matic: lastnosti, prednosti & slabosti

S-matic: lastnosti, prednosti & slabosti

S-matic je funkcija ročnega prestavljanja za avtomatske menjalnike nameščena na Honda avtomobilih. Predstavljena je bila leta 1999, ko je bila predstavljen druga generacija Honda Odyssey. S-matic omogoča vozniku ročni nadzor menjalnika, če je to potrebno, kar lahko izboljša dinamiko in rokovanje vozila in omogoči bolj zanesljiv zagon na drsnih površinah.

Način delovanja S-matic

S-matic menjalnik je razvila skupina Honda Motor Co., Ltd. Namesto planetarnega kompleta zobnikov, ki je običajen za večino hidravličnih avtomatskih menjalnikov, ima ta menjalnik dve gredi z zobniki; vsako od gredi aktivira posamezna enota hidravlične sklopke. Za aktivacijo ročnega načina voznik premakne prestavno ročico v ustrezno mesto in nato premakne na “+” ali “-” oznako za prestavljanje navzgor ali navzdol.

Tehnične informacije o S-matic

Koda menjalnikaKode različicŠtevilo prestavUporaba na modelih
H5BYBA; MRMA; BWEA; B7WA; BAYA; BCLA; BGHA; M7WA; BGFA; MAYA5Honda Avancier; Honda Odyssey

Pogoste okvare S-matic menjalnikov

  • Zunanji vrteči fini filter ze prezgodaj zamaši.
  • Enosmerna sklopka se okvari, če menjalnik deluje pod veliko obremenitvijo.
  • Zadnji boben sklopke se uniči.
  • Zadnji ležaji se pogosto okvarijo.
  • Poškodovano ohišje ventila za nadzor pretoka povzroči zmanjšanje tlaka v sistemu, kar vodi v okvaro menjalnika.
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.