i-CTDi in i-DTEC: Honda dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

i-CTDi in i-DTEC: Honda dizelski motorji s sistemom neposrednega vbrizgavanja goriva s skupnim vodom

i-CTDi in i-DTEC so imena dizel turbo polnjenih motorjev s Common Rail sistemom za direkten vbrizg goriva. Uporabljajo se na Honda avtomobilih od leta 2002. Ti motorji so lasten razvoj podjetja Honda Motor. Znani so po zanesljivosti in vzdržljivosti ter pomagajo pri zmanjšani porabi goriva.

Značilnosti i-CTDi, i-DTEC motorjev

i-CTDi in i-DTEC motorji imajo 4 valje in 16 ventilov. Blok motorja je izdelan iz aluminija in njegove obrobe valja iz litega železa. To zmanjša težo motorja in omogoča njegovo hitrejše segrevanje. Glava valja je aluminijeva. Mehanizem ventilov uporablja verigo. Vse različice so opremljene s turbo polnilnikom s spremenljivo geometrijo.

Priljubljeni i-CTDi, i-DTEC motorji

Ime različice Koda Prostornina, L Maks. moč, hp Maks. navor, N·m Začetek proizvodnje Honda modeli opremljeni s to vrsto motorja
i-CTDi N22A 2.2 140 340 2002 Accord VII; CR-V III; Civic VIII; CR-V II; FR-V IV
i-DTEC N22B 2.2 150−180 350−380 2008 Accord VIII; Civic IX; CR-V VI; CR-V III
N16A 1.6 120−160 300−350 2013 Civic IX; CR-V IV; Civic X; HR-V II

Pogoste okvare i-CTDi, i-DTEC motorjev

Okvare Motorji
Težek zagon motorja v hladnem vremenu.N22A; N22B
Veriga ventilov je nagnjena k raztegovanju tudi pri nizkih kilometrinah.N22A
Turbo polnilnik se pogosto okvari.N22A
Sesalni razdelilnik pogosto razpoka.N22A
EGR ventil se hitro zamaši in njegova dovodna cev razpoka.N22A; N22B
Jermenica blažilnika odmične gredi se lahko prezgodaj okvari.N22A
Piezoelektrični vbrizgalniki se pogosto okvarijo.N22B; N16A 
Nizkotlačna črpalka za gorivo se okvari, če filter goriva ni pravočasno zamenjan.N22B
Dizel filter delcev se prezgodaj zamaši.N16A
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.