iTEQ (DDi iTEQ) je serija dizel motorjev, ki jih proizvaja Isuzu Motors. Prvi motor v tej ponudbi je bil predstavljen leta 2004. Nameščeni so bili na D-Max poltovornjakih ter tudi na vgrajenih na okvir SUV-ih MU-7 in MU-X. Vozila so bila opremljena s Common Rail sistemom za vbrizgavanje goriva.
Značilnosti iTEQ motorjev
iTEQ motorji imajo štiri valje v vrsti s 16 ventili. Vsi so enojni ali dvojni turbo s hladilnikom. Nekatere različice so opremljene s turbo polnilnikom s spremenljivo geometrijo. Blok motorja je izdelan iz litega železa in glava valja je izdelana is posebne zlitine aluminija, patentirane s strani Isuzu Motors. Mehanizem ventilov običajno uporablja jekleno verigo. Sestav bata in valja vbrizgalnikov goriva je prevlečen z ebonitom, ki zagotavlja daljšo življenjsko dobo enote tudi ob uporabi goriva slabe kakovosti in je značilnost vbrizgalnikov goriva blagovne znamke Isuzu.
Priljubljeni iTEQ motorji
Serija | Prostornina, L | Koda različice | Maks. moč, hp | Maks. navor, N·m | Začetek proizvodnje | Modeli opremljeni s to vrsto motorja |
4JJ1 | 3.0 | TC | 177 | 430 | 2004 | Isuzu D-Max, MU-7; Holden Rodeo, Colorado |
3.0 | TCX | 163 177 |
360 380 |
2006 2011 |
Isuzu D-Max, MU-X | |
4JK1 | 2.5 | TC | 116 | 280 | 2005 | Isuzu D-Max; Chevrolet Colorado |
2.5 | TCX | 136 | 325 | 2005 | Isuzu D-Max, MU-X; Holden Rodeo; Chevrolet Colorado | |
2.5 | 1E5-TC | 160 | 400 | 2012 | Isuzu D-Max (for Europe only) |
Pogoste okvare iTEQ motorjev
Okvare | Motorji |
Ogljikove usedline se nabirajo na EGR ventilu, kar povzroči njegovo zamašitev. | 4JJ1-TC; 4JJ1-TCX |
Prostor med ventili se sčasoma spreminja. Ročna nastavitev je potrebna zaradi manjka hidravlične samo-nastavitve. | 4JJ1-TC; 4JJ1-TCX |
Dizel filter delcev se zamaši pri dokaj nizki kilometrini. | 4JJ1-TC; 4JJ1-TCX; 4JK1-TC; 4JK1-TCX |
Komentar