Motorji iTEQ (DDi iTEQ): značilnosti delovanja

Motorji iTEQ (DDi iTEQ): značilnosti delovanja

iTEQ (DDi iTEQ) je serija dizel motorjev, ki jih proizvaja Isuzu Motors. Prvi motor v tej ponudbi je bil predstavljen leta 2004. Nameščeni so bili na D-Max poltovornjakih ter tudi na vgrajenih na okvir SUV-ih MU-7 in MU-X. Vozila so bila opremljena s Common Rail sistemom za vbrizgavanje goriva.

Značilnosti iTEQ motorjev

iTEQ motorji imajo štiri valje v vrsti s 16 ventili. Vsi so enojni ali dvojni turbo s hladilnikom. Nekatere različice so opremljene s turbo polnilnikom s spremenljivo geometrijo. Blok motorja je izdelan iz litega železa in glava valja je izdelana is posebne zlitine aluminija, patentirane s strani Isuzu Motors. Mehanizem ventilov običajno uporablja jekleno verigo. Sestav bata in valja vbrizgalnikov goriva je prevlečen z ebonitom, ki zagotavlja daljšo življenjsko dobo enote tudi ob uporabi goriva slabe kakovosti in je značilnost vbrizgalnikov goriva blagovne znamke Isuzu.

Priljubljeni iTEQ motorji

Serija Prostornina, L Koda različice Maks. moč, hp Maks. navor, N·m Začetek proizvodnje Modeli opremljeni s to vrsto motorja
4JJ1 3.0 TC 177 430 2004 Isuzu D-Max, MU-7; Holden Rodeo, Colorado
3.0 TCX 163
177
360
380
2006
2011
Isuzu D-Max, MU-X
4JK1 2.5 TC 116 280 2005 Isuzu D-Max; Chevrolet Colorado
2.5 TCX 136 325 2005 Isuzu D-Max, MU-X; Holden Rodeo; Chevrolet Colorado
2.5 1E5-TC 160 400 2012 Isuzu D-Max (for Europe only)

Pogoste okvare iTEQ motorjev

Okvare Motorji
Ogljikove usedline se nabirajo na EGR ventilu, kar povzroči njegovo zamašitev.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX
Prostor med ventili se sčasoma spreminja. Ročna nastavitev je potrebna zaradi manjka hidravlične samo-nastavitve.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX
Dizel filter delcev se zamaši pri dokaj nizki kilometrini.4JJ1-TC; 4JJ1-TCX; 4JK1-TC; 4JK1-TCX
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.