DDiS so turbo polnjeni dizel motorji s Common rail sistemom za direkten vbrizg goriva, nameščeni na Suzuki avtomobile. Proizvajajo jih od leta 2003. Ti motorji so znani po svoji zanesljivosti, visoki zmogljivosti in učinkoviti rabi goriva. Danes so na voljo za večino Suzuki modelov.
Značilnosti DDiS motorjev
Ti motorji so različica priljubljenih motorjev, ki jih proizvaja General Motors, skupina PSA (sedaj Stellantis) in skupin Renault. Imajo 4-valjni blok motorja iz aluminija ali litega železa. Glava valja je izdelana iz aluminija. Delujejo s sistemom za dovod goriva Common Rail, ki ga izdelujejo Delphi, Bosch ali Siemens. Veriga ali jermen se uporablja za sistem ventilov.
Priljubljeni DDiS motorji
Koda | Proizvajalec | Prostornina, L | Število ventilov | Maks. moč, hp | Maks. navor, N·m | Začetek proizvodnje | Suzuki modeli opremljeni s to vrsto motorja |
Z13DTJ | General Motors | 1.3 | 16 | 75 | 170 | 2005 | Swift |
10FD53 | Groupe PSA | 1.4 | 16 | 90 | 200 | 2004 | Liana RA |
10JBAX | Groupe PSA | 1.6 | 16 | 90 | 215 | 2007 | SX4 GY |
K9K 704 | Groupe Renault | 1.5 | 8 | 65 | 160 | 2001 | Jimny |
Pogoste okvare DDiS motorjev
Okvare | Motorji |
Uhajanje motornega olja je pogosto. | 10JBAX |
Cedilo olja se prezgodaj zamaši, kar vodi v okvaro turbine. | 10JBAX |
Okvare sistema ventilov se pojavijo zaradi raztega zobate verige. | 10FD53; 10JBAX |
EGR ventil se hitro zamaže, kar lahko vodi v njegovo zagozditev. | 10JBAX; Z13DTJ |
Podložke odporne na ogenj pod vbrizgalniki goriva pogosto pregorijo. | 10JBAX |
Jermenica blažilnika ročične gredi se prehitro okvari. | 10FD53 |
Elementi sistema za gorivo se pogosto okvarijo. | 10FD53 |
Ležaji povezovalnega droga se vrtijo. | K9K 704 |
Vbrizgalniki goriva so nagnjeni k umazanju. | K9K 704 |
Zobata veriga preskoči zob zaradi izgube tlaka v mazalnem sistemu. | Z13DTJ |
Komentar