Multimode ročni menjalnik: osnovne informacije, vrste, lastnosti & tehnični parametri

Multimode ročni menjalnik: osnovne informacije, vrste, lastnosti & tehnični parametri

Multimode ročni menjalnik (MMT) je avtomatski menjalnik uporabljen na nekaterih Toyota modelih. Lahko deluje v avtomatskih in ročnih načinih. Predstavljen je bil leta 2006. Pomaga prihraniti gorivo, izboljša zmogljivost vozila in zagotavlja udobno vožnjo brez potrebe po nenehnem prestavljanju.

Kako deluje

Multimode ročni menjalnik (MMT) je zgrajen na osnovi ročnega menjalnika. Ima eno sklopko, ki je aktivirana in deaktivirana z električnim motorjem. Zahvaljujoč temu ni potrebno nenehno pritiskati na pedal sklopke. Še dva električna motorja sta odgovorna za delovanje mehanizma prestavljanja.

Ta menjalnik lahko deluje v treh načinih: avtomatskem (E), športnem (Es) in ročnem (M). Prvi je zasnovan za mirno in udobno vožnjo. Drugi zagotavlja hitrejše prestavljanje in s tem boljšo dinamiko. Tretji način omogoča vozniku, da se odloči, katero prestavo aktivirati in kdaj.

V ročnem načinu prestavljanje poteka s prestavno ročico. Voznik prestavi navzgor ali navzdol s potiskom ročice v “M+” ali “M-” položaj. Nekatere različice imajo ročice za prestavljanje za hitrejše prestavljanje.

Priljubljeni MMT menjalniki

Koda menjalnikaProizvajalecŠtevilo prestavMaks prostornina motorja, LMaks navor, N·mPostavitev avtomobilaProduction startUporaba na modelih
C53AToyota51.4200Pogon na sprednja kolesa2007Yaris XP90
C50AToyota51.6160Pogon na sprednja kolesa2006Corolla E150; Auris E150

Pogoste okvare MMT menjalnikov

OkvareMenjalniki
Okvare, ki jih povzročijo napake strojne opreme.C53A
Sestav sklopke ima kratko življenjsko dobo.С50А; C53A
Elektromehanični aktuatorji menjalnika se okvarijo prezgodaj.C53A; С50А
Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.