2-Tronic je 5-stopenjski avtomatski menjalnik nameščen na nekaterih Peugeot avtomobilih od leta 2005. Ima ročni način nadzora in se lahko prilagodi posameznikovemu načinu vožnje.
Način delovanja
2-Tronic menjalnik temelji na ročnem menjalniku opremljenem z dvema elektromehanskima napravama, ki ju nadzoruje računalnik. Ena od njih je odgovorna za izbiro prestave, druga pa za aktivacijo in deaktivacijo sklopke. Za preklop na ročni način, voznik premakne prestavno ročico v položaj “M” in nato na “+” ali “-” za prestavljanje navzgor ali navzdol. V tem načinu se lahko menjalnik nadzira tudi s pomočjo ročk za prestavljanje.
Priljubljeni 2-Tronic menjalniki
Koda menjalnika | Proizvajalec | Maks navor, N⋅m | Maks prostornina motorja, l | Vrsta pogona | Začetek proizvodnje | Uporaba na modelih |
МC5 | Aisin | – | – | Pogon na sprednja kolesa | 2005 | Peugeot 107 |
MAP | PSA | 140 | 1.4 | Pogon na sprednja kolesa | 2006 | Peugeot 207; Peugeot 1007 |
Pogoste okvare 2-Tronic menjalnikov
Okvare | Menjalniki |
Zaradi okvar strojne opreme lahko pri prestavljanju pride do trzanja. | MAP |
Aktuator sklopke ima kratko življenjsko dobo. | MAP; C551/C552 |
Nadzorna enota menjalnika se okvari. | MAP |
Delov sklopke hitro ni več mogoče servisirati. | MAP; C551/C552 |
Komentar