Moderni avtomobili imajo lahko med ena in osem lambda sond (poznanih tudi pod imenom kisikovi senzorji).
Vožnja avtomobila s pokvarjenim kisikovim senzorjem ima lahko za posledico odpoved katalizatorja, težave pri zagonu motorja, slabo delovanje motorja in povečano porabo goriva.
1.
Če je izpušni zbiralnik pokrit s toplotnim ščitom iz metaliziranega materiala, ga odstranite.
2.
Segrejte motor na delovno temperaturo, da boste lažje odvili kisikov senzor.
3.
Odstranite negativni terminal z akumulatorja. Nadenite si rokavice, da se zaščitite pred opeklinami.
4.
Odklopite priključek senzorja.
5.
S posebnim nasadnim ključem in ključem z ragljo odvijte kisikov senzor tako, da jo zavrtite v nasprotni smeri urinega kazalca.
6.
Navoj novega senzorja obdelajte s posebnim mazivom, kot je visokotemperaturna bakrena mast.
7.
Ročno privijte senzor do konca.
8.
Zategnite ga z navornim ključem do navora, ki ga priporoča avtomobilski proizvajalec.
9.
S posebnim sprejem očistite konektorske kontakte.
10.
Pritrdite konektor senzorja, pravilno razporedite kabel in ga pritrdite s sponkami.
11.
Ponovno namestite toplotni ščit in ponovno priključite terminal akumulatorja.
12.
Odstranite kodo napake iz spomina elektronske krmilne enote.
13.
V nekaterih primerih boste morali prevoziti določeno razdaljo, da se bo vaša elektronska krmilna enota prilagodila novemu senzorju.
Je bil ta priročnik v pomoč?
Prosimo, ocenite ta priročnik na lestvici od 1 do 5. Če imate kakšno vprašanje, nas vprašajte.
Glasovi uporabnikov - 0
Odklenite funkcijo pomočnika za vzdrževanje avtomobila!
Spremljajte stroške, upravljajte zapisnike, načrtujte zamenjave in še več.