Kako pregledati turbinski polnilnik

Kako pregledati turbinski polnilnik
 Turbo pregled: 8 enostavnih korakov 
  1. Poslušajte motor, ko je mrzel

    Če slišite mrmranje iz turbine med delovanjem, so ležaji verjetno obrabljeni. Kovinsko šrkipanje, ki ga povzročijo lopatice rotorja ob stiku z ohišjem turbine, kažejo na enako okvaro.

  2. Preglejte oljne ostanke na ohišju turbinskega polnilnika.

    Če jih najdete v bližini kolesa turbine, se vaš turbinski polnilnik verjetno kvari. Vendar, če najdete oljne madeže na povezavah izpušnega razdelilnika ali na cevi za dovod zraka – je morda nekaj narobe z motorjem ali ventilacijskim sistemom bloka motorja.

  3. Preverite barvo izpuha.

    Če je turbo obrabljen, olje prihaja v sesalni razdelilnik skupaj z napolnjenim zrakom in nato izgori v zgorevalnih komorah motorja. Zaradi tega se izpušni plini obarvajo črno.

  4. Preglejte sistem s posebno napravo.

    Za opravljanje diagnostike boste potrebovali adapter, posebno programsko opremo, prenosni računalnik in pametni telefon. Vse meritve se opravijo, ko je avtomobil v prostem teku. Več podrobnih informacij o tej metodi diagnostike boste našli v navodilih za uporabo vašega adapterja za diagnostiko.

  5. Odstranite turbo iz vašega avtomobila in preverite gred za prosto gibanje.

    Držite konico gredi in jo skušajte zazibati od strani do strani. Prosto premikanje komponente ne sme presegati 1 mm.

  6. Preglejte lopatice rotorja in stene turbinskega polnilnika.

    Prvi morajo imeti ostre in gladke robove brez izboklin, abrazij ali zarez. Slednje ne smejo imeti znakov stika z lopaticami rotorja.

  7. Prepričajte se, da aktuator in senzorji delujejo.

    Na ohišju aktuatorja ne sme biti vdolbin in korozijskih pik na vrhu palice. Preverite, da je diafragma brezhibna. Dvignite palico v zgornji položaj, zaprite odprtino s prstom in jo nato spustite. Palica se ne sme premakniti, ko je odprtina zaprta. Takoj, ko jo izpustite, se mora palica vrniti v začetni položaj. Preverite električni del aktuatorja z multimetrom.

  8. Če imate turbinski polnilnik s spremenljivo geometrijo, preverite če se obroček lopatic ni zagozden.

    Lopatice naj bi se prosto premikale. Diagnosticirajte enoto z uporabo zračnega kompresorja in merilnikom tlaka. Če je obroč lopatic brezhiben, se bo aktuator prosto premikal pri tlaku okoli 0,6-0,7 bar.

Vaš profil je vaš osebni pomočnik

Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.