-
Vžgite motor in ga nekaj časa pustite delovati v prostem teku.
Nekaj minut je dovolj, da olje namaže dele turbinskega polnilnika, prepreči suho trenje in njegove posledice.
-
Naj bo v prostem teku vsaj 30 sekund, preden ugasnete motor.
To bo pomagalo tudi, da preprečite pomanjkanje olja.
-
Pri temperaturah pod ničlo se izogibajte prekomernim obremenitvam motorja prvih 5 minut vožnje.
Pustite olju čas, da se dovolj segreje.
-
Zamenjajte potrošni material pravočasno.
Onesnažen oljni filter ali umazano olje vsebujejo delce, ki bodo povečali abrazivno obrabo tornih parov turbinskega polnilnika. Nepravočasna zamenjava zračnega filtra lahko povzroči pregrevanje motorja.
-
Preverite pravilno delovanje mazalnega sistema.
Okvare na črpalki za olje, okvara ventilov oljnega filtra, uhajanje na oljnih ceveh pogosto vodijo v prezgodnjo obrabo turbinskega polnilnika.
-
Ne uporabljajte tesnila za povezaovanje prirobnic oljnih cevi.
Kosi tesnila se lahko odkrušijo in zamašijo sistem, kar povzroči obrabo enote zaradi premajhne količine olja v sistemu.
nasmejan tehnik z mnogimi izkušnjami z nastopanjem v AUTODOC video vodičih; Nikoli ga ne vidimo brez zaščitnih očal; dirka v svojem BMW X5 E53; sanja o tem, da bi dobil Zlat gumb za predvajanje za 1 000 000 naročnikov na YouTube.
Komentar