Pritrdite čeljusti na suspenzijo ali telo z žico brez prekinjanja zavore cevi, da se prepreči odklop zavornega sistema.Poskrbite, da čeljust ne visi na zavorne cevi.Ne pritiskajte na zavorno stopalko po tem, ko ste odstranili zavorno čeljust. Bat lahko namreč pade iz zavornega valja, zavorna tekočina lahko začne odtekati, hkrati pa lahko pride do izgube pritiska v sistemu.Preverite nosilce zavorne čeljusti, vodilnih zatičev zavornih čeljusti in manšet. Očistite jih. Zamenjajte, če je potrebno.
Opozorilo! Držite kolo med privijanjem pritrdilnih vijakov na avto, da se izognete poškodbam. VW JETTA III (1K2)
Korak 26
Privijte vijake kolesa. Uporabite kolesni nasadni nastavek št. 17
Korak 27
Spustite avto in z delanjem v navzkrižnem vrstnem redu, zategnite kolesne vijake. Uporabite kolesni nasadni nastavek št. 17 Uporabite navorni ključ. Zategnite ga do navora 120 Nm.
Korak 28
Odstranite dvigalke in kline.
Korak 29
Deaktivirajte servisni način parkirnega zavornega sistema.
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.
Namesti AUTODOC CLUB aplikacijo!
Upravitelj vaših osebnih stroškov avtomobila, nasveti za vzdrževanje, opomniki o prihodnjih terminih in servisnih intervalih, DIY navodila za popravilo - vse to na vašem telefonu.
Skeniraj
Za prenos aplikacije:
- skenirajte QR kodo
- prenesite iz App Store
- prenesite iz Google Play
Nasveti in triki za VW Jetta Mk5 (1K)
Poglejte več
Kaj storiti, če se prižge lučka za motor | AUTODOC nasveti
5 orodij, s katerimi je popravilo avtomobila izjemno preprosto | Nasveti AUTODOC
Kako zamenjati motor na avtu BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
Kako prihraniti pri nakupu avtodelov
Najbolj pogosto zamenjani avtomobilski deli na VW JETTA