Omejitev odgovornosti
Kako zamenjati avtodel ležaj amortizerja spredaj na avtu BMW E82 – vodnik menjave
prenosov:
0
Ogledi:
3
Pomembno!
Ta postopek zamenjave je mogoče uporabiti za:
BMW 1 Coupe (E82) M, BMW 1 Coupe (E82) 118 d, BMW 1 Coupe (E82) 135 i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 123d, BMW 1 Coupe (E82) 125i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 120 i, BMW 1 Coupe (E82) 118 d, BMW 1 Coupe (E82) 128 i, BMW 1 Coupe (E82) 120 i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 135 i … Poglejte več
Koraki se lahko nekoliko razlikujejo glede na zasnovo avtomobila.
BMW 1 Coupe (E82) M, BMW 1 Coupe (E82) 118 d, BMW 1 Coupe (E82) 135 i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 123d, BMW 1 Coupe (E82) 125i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 120 i, BMW 1 Coupe (E82) 118 d, BMW 1 Coupe (E82) 128 i, BMW 1 Coupe (E82) 120 i, BMW 1 Coupe (E82) 120d, BMW 1 Coupe (E82) 135 i … Poglejte več
Koraki se lahko nekoliko razlikujejo glede na zasnovo avtomobila.
Kako zamenjati ležaj amortizerja na BMW 1 Serija E82 [VODIČ AUTODOC]

Vsi deli, ki jih morate zamenjati – Ležaj Amortizerja za 1 Coupe (E82) in druge BMW modele
Alternativni izdelki:

Žična krtača
Sprej WD-40
Čistilo zavor
Bakrena mast
Kombinirani ključ №13
Kombinirani ključ №18
Nasadni ključ št. H6
Pogonska vtičnica št. 13
Pogonska vtičnica št. 15
Pogonska vtičnica št. 18
Pogonska vtičnica št. 21
Nasadni ključ za kolo №17
Nastavek blažilnika
Izvijač z zatikalom
Navorni ključ
Ključ za navojne svedre
Lomilka
Hidravlični vzmetni kompresor
Hidravlično dvigalo za menjalnik
Prevleka za blatnik
Podložni klin
Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. AUTODOC strokovnjaki priporočajo:
- Postopek zamenjave je enak za nastavke na levem in desnem blažilniku sprednjega vzmetenja.
- Vsi sedeži za namestitev sprednjih blažilnikov se morajo zamenjati istočasno.
- Vsa dela je potrebno opraviti pri ugasnjenem motorju.
Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. Priporočen vrstni red korakov:
- Korak 1
Odprite pokrov. - Korak 2
Uporabite zaščitno prevleko za blatnik, da preprečite poškodbe barve in plastičnih delov avta. - Korak 3
Očistite pritrdilne elemente zgornjega nastavka blažilnika. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 4
Sprostite zgornji pritrdilni element sedeža za namestitev blažilnika. Uporabite kombinirani ključ №13. - Korak 5
Zablokirajte kolesa s pomočjo klinov. - Korak 6
Odvijte vijake nastavka kolesa. Uporabite kolesni nasadni nastavek št. 17 - Korak 7
Vzdignite sprednji del avtomobila in otrdite podpornike. - Korak 8
Odvijte vijake kolesa.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. Nasvet:V izognitev poškodbi držite kolo, medtem ko odvijate vijake. - Korak 9
Odstranite kolo. - Korak 10
Očistite pritrdilne elemente opornikov stabilizatorja. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 11
Odvijte pritrdilni element, ki povezuje jarmov drog na blažilnik. Uporabite kombinirani ključ №18. Uporabite nasadni ključ №15. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 12
Odstranite stabilizacijski drog. - Korak 13
Odklopite napeljavo ABS senzorja. - Korak 14
Odklopite konektor ABS senzorja. - Korak 15
Razširite zavorne ploščice. Uporabite lomilko. - Korak 16
Očistite nosilce zavornih čeljusti. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 17
Odvijte pritrditve nosilec čeljusti. Uporabite nasadni ključ №18. Uporabite udarni nasadni ključ. - Korak 18
Odstranite zavorno čeljust skupaj z njenim nosilcem.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. AUTODOC priporoča:Pritrdite čeljusti na suspenzijo ali telo z žico brez prekinjanja zavore cevi, da se prepreči odklop zavornega sistema.Poskrbite, da čeljust ne visi na zavorne cevi.Ne pritiskajte na zavorno stopalko po tem, ko ste odstranili zavorno čeljust. Bat lahko namreč pade iz zavornega valja, zavorna tekočina lahko začne odtekati, hkrati pa lahko pride do izgube pritiska v sistemu. - Korak 19
Očistite pritrdilni element, ki povezuje glavo jarmovega droga s premnikom. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 20
Odvijte končno pritrdilno matico na volanskem členku. Uporabite nasadni ključ №21. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 21
Ločite končnik od volanskega členka. - Korak 22
Očistite vse sklepe prečnega vodila. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 23
Odvijte zadnji pritrdilni element, ki povezuje upravljalni vzvod in pomožni okvir. Uporabite kombinirani ključ №18. Uporabite nasadni ključ №18. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 24
Očistite pritrdilne elemente, ki povezujejo blažilnik s premnikom. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 25
Odvijte spodnji pritrdilni element, ki povezuje blažilnik s premnikom. Uporabite kombinirani ključ №18. Uporabite nasadni ključ №18. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 26
Odvijte pritrditev sprednje roke. Uporabite kombinirani ključ №18. Uporabite nasadni ključ №18. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 27
Odstranite pritrdilne vijake. - Korak 28
Odstranite vilice. Uporabite lomilko. - Korak 29
Odstranite pritrdilni vijak. - Korak 30
Podprite krmilni členek. Uporabite dvigalko s hidravličnim prenosom. - Korak 31
Sprostite spodnji pritrdilni element, ki povezuje blažilnik s premnikom. uporabite poseben nastavek za nasadni ključ za odstranitev blažilnika. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 32
Spustite hidravlično dvigalo za menjalnik za 10-15 cm.AUTODOC priporoča:Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. Gladko znižajte dvigalo menjalnika, brez sunkov, da preprečite poškodbe komponent in mehanizmov. - Korak 33
Odklopite krmilni členek z nosilca amortizerja. - Korak 34
Odvijte pritrdilne elemente na vrhu nosilca amortizerja.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. AUTODOC nasvet:Da bi se izognili poškodbam, držite opornik amortizerja medtem, ko odvijate pritrdilne vijake. - Korak 35
Odstranite opornik vzmeti. - Korak 36
Nastavite opornik amortizerja na orodju kompresorja.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. Nasvet AUTODOC strokovnjakov:Zapomnite si, da mora biti vzmet pri uporabi orodja za stiskanje vzmeti varno oprijeta in tako stisnjena na nasprotnih straneh.Zagotovite pravilen položaj vzmeti v držalu.Prepričajte se, da se vzmeti tesno vpnejo v ročaje za pripenjanje. - Korak 37
Napnite vzmet. - Korak 38
Odstranite pokrov za namestitev blažilnika. Uporabite lomilko. - Korak 39
Obdelajte drog blažilnika. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 40
Odstranite matico oporne batnice. Uporabite nasadni ključ №21. Uporabite imbus št. H6. Uporabite izvijač z zatikalom. - Korak 41
Odstranite zgornji nosilec.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. Strokovnjaki priporočajo:Preglejte kapico amortizerja in blažilec. Zamenjajte ju, če je potrebno. - Korak 42
Namestite zgornji nosilec opornika in ležaj nosilca opornika. - Korak 43
Zategnite matico amortizerja. Uporabite nasadni ključ №21. Uporabite imbus št. H6. Uporabite navorni ključ. Zategnite ga do navora 64 Nm.Menjava: ležaja amortizerja – BMW E82. AUTODOC priporoča:Preverite, da je vzmet pravilno nameščena. Izognite se nepravilni poravnanosti. - Korak 44
Obdelajte drog blažilnika. Uporabite bakreno mast. - Korak 45
Namestite pokrov za namestitev blažilnika. - Korak 46
Dekompresirajte vzmet. - Korak 47
Odstranite sestavlje opornik vzmetenja. - Korak 48
Obdelajte sedež za montažo blažilnika na premniku. Uporabite žično krtačo. Uporabite sprej WD-40. - Korak 49
Namestite amortizer v okrov kolesa. - Korak 50
Privijte zgornjo pritrditev opornika na nosilcu. Ne zategnite ga.AUTODOC priporoča:Pomembno! Držite vzmetno nogo med privijanjem pritrdilnih vijakov. BMW E82
Je bil ta priročnik v pomoč?
Prosimo, ocenite ta priročnik na lestvici od 1 do 5. Če imate kakšno vprašanje, nas vprašajte.
Glasovi uporabnikov - 0
Potrebujete nove pnevmatike?
Ugotovite, katere velikosti pnevmatik in platišč so združljive z modelom BMW 1 Coupe (E82)
Priljubljeni vodiči vzdrževanja za BMW E82
Popolni vodiči za zamenjavo dela Blažilnik / uležajenje amortizerja na različnih modelih BMW 1 SERIES
Odklenite funkcijo pomočnika za vzdrževanje avtomobila!
Spremljajte stroške, upravljajte zapisnike, načrtujte zamenjave in še več.
Nasveti in triki za BMW 1 Coupe (E82)
Poglejte več
Globinsko čiščenje notranjosti | Preobrazba avtomobila z detajliranjem
Zakaj kuri olje? Glavni vzrok za porabo olja pri motorju EA888 Gen 1
Kako vedeti, ali je jarmov drog okvarjen
Samostojna obnova zadnje osi | Obnova pogonskega sklopa – 2. Del
Najbolj pogosto zamenjani avtomobilski deli na BMW 1 SERIES
Čas za zamenjavo delov? Prejmite še boljše ponudbe v naši aplikaciji za nakupovanje.

SKENIRAJTE KODO QR




















































