Pritrdite čeljusti na suspenzijo ali telo z žico brez prekinjanja zavore cevi, da se prepreči odklop zavornega sistema.Poskrbite, da čeljust ne visi na zavorne cevi.Ne pritiskajte na zavorno stopalko po tem, ko ste odstranili zavorno čeljust. Bat lahko namreč pade iz zavornega valja, zavorna tekočina lahko začne odtekati, hkrati pa lahko pride do izgube pritiska v sistemu.
Korak 13
Odstranite zavorne čeljusti.
Korak 14
Obdelajte bat okvirja kolutne zavore. Uporabite sprej WD-40.
Korak 15
Pritisnite bat zavorne čeljusti. Uporabite orodje za zavorne čeljusti.
Korak 16
Očistite umazanijo in prah iz nosilca zavorne čeljusti. Uporabite žično krtačo.
Korak 17
Obdelajte nosilec zavorne čeljusti tam, kjer se dotika zavornih ploščic. Uporabite pasto proti cviljenju.
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.
Namesti AUTODOC CLUB aplikacijo!
Upravitelj vaših osebnih stroškov avtomobila, nasveti za vzdrževanje, opomniki o prihodnjih terminih in servisnih intervalih, DIY navodila za popravilo - vse to na vašem telefonu.
Skeniraj
Za prenos aplikacije:
- skenirajte QR kodo
- prenesite iz App Store
- prenesite iz Google Play
Nasveti in triki za SKODA Fabia I Combi (6Y5)
Poglejte več
5 najpogostejših napak pri popravljanju zavor | AUTODOC nasveti
6 top izdelkov za izboljšanje vašega avta | AUTODOC nasveti
5 napak pri čiščenju notranjosti avtomobila | AUTODOC nasveti
Kako pobarvati zavorno sedlo | AUTODOC nasveti
Najbolj pogosto zamenjani avtomobilski deli na SKODA FABIA