Pritrdite čeljusti na suspenzijo ali telo z žico brez prekinjanja zavore cevi, da se prepreči odklop zavornega sistema.Poskrbite, da čeljust ne visi na zavorne cevi.Ne pritiskajte na zavorno stopalko po tem, ko ste odstranili zavorno čeljust. Bat lahko namreč pade iz zavornega valja, zavorna tekočina lahko začne odtekati, hkrati pa lahko pride do izgube pritiska v sistemu.Preverite nosilce zavorne čeljusti, vodilnih zatičev zavornih čeljusti in manšet. Očistite jih. Zamenjajte, če je potrebno.
Privijte vijake kolesa. Uporabite kolesni nasadni nastavek št. 17
Korak 38
Spustite avto in z delanjem v navzkrižnem vrstnem redu, zategnite kolesne vijake. Uporabite kolesni nasadni nastavek št. 17 Uporabite navorni ključ. Zategnite ga do navora 120 Nm.
Lahko sledi stroškom avta, ohrani vpise avta in urnik menjave ter shrani priljubljene materiale, opombe in dokumente.
Namesti AUTODOC CLUB aplikacijo!
Upravitelj vaših osebnih stroškov avtomobila, nasveti za vzdrževanje, opomniki o prihodnjih terminih in servisnih intervalih, DIY navodila za popravilo - vse to na vašem telefonu.
Skeniraj
Za prenos aplikacije:
- skenirajte QR kodo
- prenesite iz App Store
- prenesite iz Google Play
Nasveti in triki za VW Passat Variant (365)
Poglejte več
Kaj storiti, če se prižge lučka za zračne blazine | AUTODOC nasveti
Kako pozimi oprati avto | Nasveti AUTODOC
5 največjih napak pri delu na motornem prostoru | AUTODOC nasveti
5 največjih napak pri zamenjavi vžigalnih svečk | AUTODOC nasveti
Najbolj pogosto zamenjani avtomobilski deli na VW PASSAT