7 znakov okvare vžigalnega sistema:
- Motorja ni mogoče zagnati.
Po nekajkratnih neuspešnih poskusih za vžig avtomobila z izpraznjenim akumulatorjem, lahko bencin zalije vžigalne svečke. Če do tega pride, jih bo potrebno zamenjati. - Nestabilen prosti tek.
To je lahko posledica mehanske poškodbe vžigalnih kablov in kratek stik v navitju tuljave. - Motor pri pospeševanju deluje grobo.
Okvara je lahko posledica vdora vode v tuljave, vžigalne svečke ali vžigalne kable. - Pregrevanje motorja.
To je lahko posledica obrabljenih vžigalnih svečk. Zamenjajte jih po priporočenem načrtu vzdrževanja proizvajalca avtomobila. - Pokajoči zvoki v izpušnem zbiralniku ali dušilniku.
To se pojavi zaradi napačne časovne nastavitve vžiga ali uporabe vžigalnih svečk z napačno oceno toplote. - Povečana poraba goriva.
Možni vzroki so poškodovani ali sproščeni vžigalni kabli. - Nepravilno delovanje električne opreme.
To se lahko pojavi, če se okvari stikalo za vžig kot posledica izgorevanja terminala, nepravilne uporabe ali poskusa kraje vašega avtomobila.
- Odstranite in preglejte vžigalne svečke in vžigalne tuljave.
Ne smejo imeti razpok ali sledi ogljikovih delcev. Razmak med stransko in sredinsko elektrodo vžigalnih svečk mora biti znotraj tolerance. - Izmerite upor vžigalnih svečk z uporabo multimetra.
Pritrdite eno od sond naprave na nit, drugo pa na sredino elektrode. Če je upor večji od 6kOhm, je potrebno komponente zamenjati. - Odstranite in preglejte kapo razdelilnika vžiga.
Prepričajte se, da kontaktne krtačke tesno prilegajo ob površino rotorja in da ni razpok ali toplotne poškodbe. - Preverite napetost napolnjenega akumulatorja.
Če jo izmerite pod 9,5 V, je potrebno zamenjati akumulator. - Zaženite motor v temi in poglejte pod pokrov motorja.
Če vidite iskre, ki prihajajo od vžigalnih kablov, to pomeni, da je izolacija poškodovana.
Komentar