Ford 4F27E menjalnik je klasični avtomatski menjalnik z elektronskim nadzorom, hidravličnim pretvornikom navora in planetarnim zobniškim kompletom, nameščen na Ford in Mazda avtomobile. Ima 4 prestave in ročni način prestavljanja. Najprej je bil predstavljen leta 1998 in se še vedno uporablja na številnih avtomobilih. Ta menjalnik je bil so-razvit s strani podjetij Ford Motor in Mazda Motor. To je eden najbolj priljubljenih menjalnikov nameščenih na avtomobilih teh proizvajalcev.
Tehnične specifikacije Ford 4F27E menjalnika
Indeks menjalnika | Maks prostornina motorja, l | Maks navor motorja, N⋅m | Postavitev avtomobila | Uporaba na modelih |
4F27E (FN4A-EL) | 2.3 | 200 | Pogon na sprednja kolesa | Ford Fiesta 7; Mazda 3; Ford Ixion; Mazda 323; Ford Focus 1, 2; Mazda 5; Mazda 2; Ford C-Max; Mazda 6 |
Pogoste okvare Ford 4F27E menjalnika
- Kompleti sklopke se dokaj hitro uničijo. To je posledica nekaterih zasnovnih značilnosti tega menjalnika in nastavitev nadzorne enote menjalnika, kar povzroči preobremenitev enote.
- Trakovi zavor se prezgodaj obrabijo, kar oteži prestavljanje v nekatere prestave.
- Tesnila črpalke začnejo puščati.
- Teflonski tesnilni obroči črpalke in zadnjega pokrova se obrabijo, kar prav tako vodi v uhajanje.
- Planetarni zobniški komplet ima kratko življenjsko dobo.
Komentar